Gå til innhold

Kan ikke den jævla frosken dø?

embark

Liker du Jamba-frosken  

517 stemmer

1. 1. Liker du Jamba-frosken

• Ja, jeg elsker den
      33
    • Ja, jeg liker den litt
      14
    • Nøytral / Bryr meg ikke / Vet ikke
      50
    • Nei, jeg missliker den litt
      45
    • Nei, jeg hater den
      337
    • Hva er "jamba-frosken" for noe?
      36

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg pleier å få den sangen på hjernen når jeg har sex. Kind of annoying. Feil rytme har den også  :p
Prøv å ha en lillebror som har den som ringetone på det høyeste volumet, og som ringer seg selv fra hjemmetelefonen. :sick:

Jeees... :ohmy: Hvem blir minnet på lillebror når de har sex? :scared:

Forskjellige situasjoner, believe me.

:p

Lenke til kommentar
JEG HATER ALT SOM ER MED JAMBA Å GJØRE!! de fikk meg til å bruke 40 jævla kroner på en ringetone som ikke funka!

btw jeg hater frosken mest av alt! Den første frosken med den lille pikken gjorde meg kvalm

Bare det at folk henger seg opp i denne "lilla pikken" viser jo hvor sexfiksert vårt land er blitt :hrm:

Lenke til kommentar

Hvem i helvete er det som kjøper singelen med Crazy Frog?? Nå ligger den faen meg på VG-lista! Hørte nettop den patetiske, lavmælte, bleke kopien som Crazy Frog har "stålet" der den etterligner Axel F :realmad:

Den irriterende stemmen har forresten eksistert leeenge før frosken, man kunne ringe inn til et nummer og høre den ring ring bada bing baa baa saken, og nå har Jamba satt inn en frosk, lagt til den lyden og stjålet Axel F sangen!! Faen!

Endret av Alderon
Lenke til kommentar
Hvem i helvete er det som kjøper singelen med Crazy Frog?? Nå ligger den faen meg på VG-lista! Hørte nettop den patetiske, lavmælte, bleke kopien til Crazy Frog - Axel F :realmad:

Det verste er at de uopplyste nå tror at den tilhører dette lilla udyret, ingen som noensinne kommer til å vite at Harold Flatermeyer står bak lenger.

Lenke til kommentar

Er ikke rart at alle hater den når den går 3 ganger i hver pause og 2 ganger etterhveradre på rad. Hater den jævla fuglen også!

Håper de som driver jamba brenner i helvete. Makan til å drive å plage folk på den måten med de irriterende tinga dems (og målet dems var sikkert at folk skulle syns den frosken var søt og alt siden han har så jævla liten pikk) og de høye prisene! Er det mulig!? At ikke f.eks MTV skjønner at de helvetes reklamene dems ødelegger lysten til folk for å se på MTV. Jeg bytter kanal jeg hver gang den frosken kommer for det klikker helt i skallen på meg!

Endret av Nicklas
Lenke til kommentar
Er ikke rart at alle hater den når den går 3 ganger i hver pause og 2 ganger etterhveradre på rad. Hater den jævla fuglen også!

Håper de som driver jamba brenner i helvete. Makan til å drive å plage folk på den måten med de irriterende tinga dems (og målet dems var sikkert at folk skulle syns den frosken var søt og alt siden han har så jævla liten pikk) og de høye prisene! Er det mulig!? At ikke f.eks MTV skjønner at de helvetes reklamene dems ødelegger lysten til folk for å se på MTV. Jeg bytter kanal jeg hver gang den frosken kommer for det klikker helt i skallen på meg!

de må jo tjene penger.....:wee:

Lenke til kommentar
At ikke f.eks MTV skjønner at de helvetes reklamene dems ødelegger lysten til folk for å se på MTV. Jeg bytter kanal jeg hver gang den frosken kommer for det klikker helt i skallen på meg!

Tror du ikke MTV tjener penger på alle de reklamene de betaler for da?

Lenke til kommentar
At ikke f.eks MTV skjønner at de helvetes reklamene dems ødelegger lysten til folk for å se på MTV. Jeg bytter kanal jeg hver gang den frosken kommer for det klikker helt i skallen på meg!

Tror du ikke MTV tjener penger på alle de reklamene de betaler for da?

Jo, men hva er viktigts... penger eller seere... og har man ikke seere så blir det hvertfall ikke penger heller.

Lenke til kommentar
Hvem i helvete er det som kjøper singelen med Crazy Frog?? Nå ligger den faen meg på VG-lista! Hørte nettop den patetiske, lavmælte, bleke kopien som Crazy Frog har "stålet" der den etterligner Axel F :realmad:

Den irriterende stemmen har forresten eksistert leeenge før frosken, man kunne ringe inn til et nummer og høre den ring ring bada bing baa baa saken, og nå har Jamba satt inn en frosk, lagt til den lyden og stjålet Axel F sangen!! Faen!

jess, men VG-lista er ræva uansett.

DØD OVER JAMBA!!!! BRENN!!!111 :mad:

Lenke til kommentar

synes synd på han som opprinnelig lagde den jeg.. Jamba + andre har jo stjålet noe han har laget og tjener fett på det..

:no:

Mener forresten at lyden til den frosken ble laget før selve frosken. Er en insanity-test. Den var utrolig morsom før, men har tapt seg litt nå ja.. :(

Lenke til kommentar

Feige jevler er de!! JAMBA KAN BRENNE!!!!1111!!!oneoneoneoneoneoneoneineineineineieniens

:realmad:

blir så irritert!! syntes det var morsomt før jeg, og første gangen jeg så den turbo reklamen, men NEIDA, jamba jevler ødlegger morroa i det og lager bare en jalla dritt sang slik som Spritney Bears :sick:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...