Gå til innhold

Skal ha nytt RC-fly. Hjelp?

ehs5

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier skal jeg ha et radiostyrt fly, for første gang. Er ikke sikker på hva jeg burde se etter, men jeg vet at jeg vil begynne med noe mindre, et lite elektrisk fly, til rundt tusenlappen vil jeg tro. Hobbyland holder til ikke så langt unna her.

Hva burde jeg se etter, og hva burde jeg passe på at er med osv? Forslag til fly?

Jeg så på denne, den så vel grei ut?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:p

Siden dere bryr dere så mye, her er resultatet etter den tredje take-offen min:

th_Brokenplane.jpg

Fikk en kraftig motvind rett etter at jeg tok av. :cry:

Utrolig kjipt, men fyren på hobbysjappa skal se på det, jeg kan antageligvis kjøpe nytt "karroseri".

Lenke til kommentar

Døh, det der er satt sammen på fem minutter med litt epoxy. Slike skader er bare barnematen. En del av denne hobbyen er å bygge og reparere selv, hvis du ikke bygger, burde du i det minste lære deg å reparere litt. Skader som ellers kan få en grønn person til å gå hjem, kan heller bare gi deg en ti minutter pust i bakken, for så å være i gang igjen.

Og i akkurat det tilfellet var det jo minimale skader så det ut som. Husk å årne deg litt ekstra deler osv.

Fantastisk sport, men akk så tragisk når man krasjer. Jeg har enda ikke hatt noen krasjer som jeg ikke har kunne reparert på stedet. Og da har jeg faktisk hatt krasjer der flyet er plutselig i 15-20 forskjellige deler.

Og hvis du skulle finne på å bare gå hjem og la noen andre gjøre det f.eks. sørg for å saumfare området for alle deler som kan ha falt av. Er sjelden men sånne små elektriske at man trenger no mer enn ny propell og litt lim etter ett krasj. Trenger du å vite no mer, spørr! Jeg anbefaler deg også å gå in en tur på

www.rcgroups.com

Med vennlig hilsen

rc-fantast (4 fly)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...