Gå til innhold

Pheromonparfymer som tiltrekker det motsatte kjøn?

Gjest member-63169

Anbefalte innlegg

Gjest member-63169

Fant to parfymene en dag da jeg surfet.

http://www.paradise.no/vis_produkt.asp?nr=620386

http://www.diversen.no/sh_products.asp?ID=...&SubCategory=82

De har visst Pheromoner i seg, slik at hvis du bruker dem, blir du tiltrukket av det motsatte kjønn.

Har hørt om sånne Pheromoner før, det er visst naturens egen "tiltrekningslukt"

Det hav visst også vert velllykkede tester med dette også der to tvillinger ble satt i en stor hall, da hun ene hadde fått sprayet kunstig framstilte pheromoner på seg, og alle guttene som ble sluppet inn, gikk mot pheromon dama.

Men virker litt billig og crappy de to parfymene som jeg fant, tviler på du finner så mye Phenoromer i dem. ;) . Skulle heler fått tak i ren Pheromon. hehe :cool:

Men er ikke helt sikker likevel, er dette realistisk? Det hadde vert evig kult hvis en er på sjekkeren etter den diggeste dama.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva vis du får en som det står at det tiltrekker kvinner men fabrikken rota det opp så får du masse homser(ikke at jeg har noe imot dem. Kjenner 2 selv) på rosa rulleskøyter etter deg :omg:

Så vidt jeg forstod er det ikke noe forskjell på det kvinner og menn "skal" bruke....

Så hvis du er redd for homofile gutter; hold deg langt borte fra dem når du bruker produktet :whistle: (Har ikke noe i mot homser)

Lenke til kommentar

Noen fakta:

1. Man kan kjøpe syntetiske feromoner som man kan blande i sin egen foretrukne aftershave eller parfyme, i ett bestemt blandingsforhold.

2. Det er ikke garantert at det virker. De seriøse tester som er kjørt viser en ca andel av mellom 60% og 80% som mener at de merket forskjell. Hvor mye forskjell ble ikke definert og det ble heller ikke definert statistisk med antall ligg pr person osv.

3. Det virker ikke med en gang. Kun gjennom daglig bruk over en til tre måneder KAN man oppleve forandringer.

4. Feromoner kompanserer IKKE for dårlige manerer, dårlig hygiene, dårlig ånde, stygge klær og generell dumskap og fylle-nerver. Med andre ord må du fortsatt legge inn en innsats!

5. Historien om en idrettshall med to tvillinger og en bunsj med karer er en vandre-historie uten noen vitenskapelig tyngde.

6. Det koster ca 1000.- NOK for 25 ml. Det er ganske dyrt for en ikke bevist effekt. Har en kompis som prøvde og han merket IKKE noen forskjell. 1000.- NOK ut av vinduet.

Alle disse fakta finner man på de samme sidene som selger syntetiske feromoner som ikke er i billig parfyme.

Mitt generelle tips er: Les dagens aviser og hold deg oppdatert, vask deg, ta på deg rene klær og ikke minst LYTT! Ikke overkjør den du skal date med masse prat om deg selv. Sørg for at den andre personen får følelsen av at du er interessert i den som person og få den til snakke mer om seg selv enn det du gjør om deg selv. Bedre sjekketriks finnes ikke!!

:)

Endret av Beatnut
Lenke til kommentar

haddis: det er "kompensasjonen" hvis den ikke fungerer (iallefall for damene (og enkelte menn))

:tease:

Har veldig liten tro på at dette skulle fungere. Hvis mennesklige feromoner skulle fungere, så ville vi hatt effekten allerede... Jeg tviler sterkt på at okseferomoner fungerer på ei dame, for å si det slik (med mindre hu er ei skikkelig ku :p )

Lenke til kommentar

Oh, the magic Phermone-luktstoff! The wonder! The wonder!

Dude, det heter feromoner, med liten f, og ikke stor Ph, og det er ikke et luktstoff. Feromoner er en kjemisk betegnelse for en gruppe sporstoffer fra den organiske kjemien, som finner sin funksjon innenfor kjemisk kommunikasjon.

Det at maur finner veien til tuen, skyldes feromoner. Det at parasitter kan få småkryp til å klatre opp til gressstrå bare for å bli spist av fugler, slik at parasitten kan få en ny vært, skyldes feromoner.

(Så nå vet du det! :) )

Edit:

De har visst Pheromoner i seg, slik at hvis du bruker dem, blir du tiltrukket av det motsatte kjønn.

Jeg tiltrekkes av det motsatte kjønn uansett, jeg. Det kalles å ha en heteroseksuell legning, og har sannsynligvis svært lite med både feromoner og parfymer å gjøre. :p

Endret av bfisk
Lenke til kommentar

Jeg tiltrekkes av det motsatte kjønn uansett, jeg. Det kalles å ha en heteroseksuell legning, og har sannsynligvis svært lite med både feromoner og parfymer å gjøre. :p

:!:

Lenke til kommentar

Jeg har faktisk testet feromonspray flere ganger. Jeg må nok innrømme at effekten var heller dårlig.

Jeg bestilte herfra.

Jeg tror mye av effekten på slik spray ligger i det psykiske. Man sprayer seg og *tror* man har draget, dermed oppfører man seg kanskje litt annerledes, og scorer.

For min del merket jeg ingen forandring fra vanlig, men så var jeg også heller tvilende i utgangspunktet også.

Lenke til kommentar
Gjest member-63169
Jeg har faktisk testet feromonspray flere ganger. Jeg må nok innrømme at effekten var heller dårlig.

Jeg bestilte herfra.

Jeg tror mye av effekten på slik spray ligger i det psykiske. Man sprayer seg og *tror* man har draget, dermed oppfører man seg kanskje litt annerledes, og scorer.

For min del merket jeg ingen forandring fra vanlig, men så var jeg også heller tvilende i utgangspunktet også.

Hehe, nå slipper jeg ivertfall å prøve selv, å betale masse penger på noe som ikke funker, er det verste jeg vet. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...