Lakafant_ Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Noen som vet hvordan man kopierer nummrene mine fra mobilen til sim-kortet på Samsung D500? mvh, Krybel Endret 21. juni 2005 av krybel Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Idiotisk nok er det ingen mulighet for å gjøre det... Er bare en funksjon som heter kopier fra sim, ingen til sim... Maybe det går ann å ta det nummer for nummer, men det husker jeg ikke helt...Sjekk valgene på nummere i telefonlista. Lenke til kommentar
Lakafant_ Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 Dette er jo fantastisk dårlig isåfall! Jeg må altså kopiere ca. 200 nummer hver for seg? mvh, Krybel Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Dette er jo fantastisk dårlig isåfall! Jeg må altså kopiere ca. 200 nummer hver for seg? mvh, Krybel Jepp, nemlig! Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Det greieste er å synce med feks outlook for så å overføre til en ny telefon (hvis det er det du ønsker å gjøre da...) Uansett er det greit å ha backup på pcen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå