eivi91 Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Jeg har slike lys som er meningen å feste på eikene på sykkelhjulet, men har brukt de under ett akebrett også, og nå skal jeg ha de i båten, men vet ikke helt hvordan jeg skal feste dem. Noen forslag? Vil helst ha det slik at jeg fester dem når jeg skal bruke dem, og tar de med hjem når jeg er ferdig å kjøre. (Mobil bilder, siden jeg glemte kameraet mitt hos fetteren min.) EDIT: Leif Endret 21. juni 2005 av eiv880 Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 Her er de lysende. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Husk at man ikke skal forvirre med feil lyskombinasjon på styrbord/babord/andre lanterner. Det absolutt enkleste er å borre et (eller flere) hull som er litt mindre enn en skrue, og deretter bare skru hele greien fast i skroget. Skulle du finne ut at du ble lei dem, er det bare til å skru av og tette med silikonliknende masse. Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 Det jeg tenkte var å ha de under rattkonsollen. (bildet) Jeg vil ikke skru i båten, da den er helt ny. http://www.home.no/eiv880/GH%2011%20LS/Bilde%20105.jpg Lenke til kommentar
lloydsb Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) jeg hadde helt bestemt tatt å bårt et hull å satt de i ,,må jo ha ledingnen i ut bak å vis ikke det er batteri :!: Endret 21. juni 2005 av lloydsb Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) De går på batteri. Tenkte kansje å bruke en slags holder som jeg festa med en sterk dobbelsidig teip eller noe. EDIT: Skriveleif Endret 21. juni 2005 av eiv880 Lenke til kommentar
lloydsb Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 kan jo fungere det ,men detter det av etter en stund kommer du til å ha stygge merker\lim.. hvis ikke du har hull hvor har du plåner på å legge ledningene ? Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 Les innlegg over. Lenke til kommentar
lloydsb Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 jeg hadde selv bare satt de på yttersiden med fenderlista..så ferdig med d...det blir ikke stygt å igen kommer til å ta de vekk eller fylte på de uansett Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 En som foreslo å bruke borrelås. Tror jeg går for det. "Krokene" limes fast på konsollen og "puten" limes fast på baksiden av lysene Lenke til kommentar
lloydsb Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 de lysen kommer til å henge å dingle med bårelås,,men kan fungere en stund.. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Jeg kan garantere deg at rattkonsoll og gir/gass er montert ved å borre og skru i, så hvorfor skal det være så farlig å gjøre det med andre ting? Bestemmer du deg for å borre kan det være lurt å kline litt fugemasse inni hullet før du setter skruen i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå