Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skal til høsten bygge meg en ny pc med et chieftec kabinett. Har også tenkt å modde litt på kabinettet men "gidder" ikke lakkere det :razz:. Og siden chieftec har kommet med nye farger vet jeg ikke helt hva jeg skal velge! Hva mener dere om disse?

112009.jpg109909.JPG

109906.jpg110232.jpg

Interessert i en helt grei datamaskin for en billig penge?

[ Denne Melding var redigert av: yummy på 2002-07-24 06:48 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-07-23 22:20, Kjellis skrev:

Blir utrolig lei av skrikende farger etter en stund. Ville anbefale en mer beskjeden farge - den blå så kuuul ut.

du kan umulig ha sett den grønne IRL? Den er nemlig ikke så skrikende som bildet gir uttrykk for. Den er dypere og mer rolig. Tror ikke den er mer slitsom enn den blå i lengden (sett begge...)

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-23 23:03, Kebab GUD skrev:

Quote:

Den 2002-07-23 23:00, C. Alshus skrev:

Gult er kult...

men blått er rått

brunt er sunt....

jeg har et helt likedan kabinett som de som er vist ovenfor, bare at det er brunt :grin: gå for sølvgrå

Lenke til kommentar

Takk for alle svar! Til deg som mente at jeg burde ta noe annet en chieftec! Hva da? Det virker ikke som det finnes noen andre kabinetter i den prisklassen som er like brukervennlige og alt det der (hvet du om noen? :smile: )! Men uansett, jeg tenker jeg går for det grønne. Men det er jo en stund til høsten, så det er jo en mulighet for at det dukker nye kabinetter opp på markedet :smile:. Er det forresten noen som har noe erfaringer med det nye aopen h600 kabinettet? Vil bare orientere meg litt så jeg ikke velger noe "dårlig" noe :smile:. Og mens jeg er igang er det enda en ting jeg lurer på: Er jeg en uvitende dust, eller er det lurt å vente til høsten i og med det kommer så mye nytt på markedet da (etter hva jeg har lest og hørt)? Nå skal jeg ikke plage dere mer, god natt! :smile:

Interessert i en helt grei datamaskin for en billig penge?

[ Denne Melding var redigert av: Flakkman på 2002-07-24 01:27 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-24 01:23, Flakkman skrev:

Takk for alle svar! Til deg som mente at jeg burde ta noe annet en chieftec! Hva da? Det virker ikke som det finnes noen andre kabinetter i den prisklassen som er like brukervennlige og alt det der (hvet du om noen? :smile: )!

Say What???? Aldri vært innom Microplex? Masse kule kabinetter!!! imperial ser helt guru ut! Dessuten... Hvor er det brune chieftec kabinettet?

[ Denne Melding var redigert av: King_mephisto på 2002-07-24 10:08 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...