Gå til innhold

Bølger på skjermen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ble bølger for øya mine når jeg maxet Marshall-toppen min med 2 4x12-kabinetter ihvertfall....kanskje det henger igjen etter spillingen og at skjermen din er helt i orden...nå er sakene solgt, og naboene, katteskinnet og kjerringa blide, og alle bølger er borte her i gården.

 

Uansett, slike bølger kan gjerne tyde på noe krøll med jording. Jeg fikk slike bølger på TV når kun svideo ble tilkoblet fra stueburken, men når lydkablene ble satt inn ble bildet stabilt. Kan være en tanke å prøve den andre tilkoblingen på skjermkortet (om du ikke har prøvd det).

Endret av Muffinman
Lenke til kommentar

Jeg har på det mete hatt 4 gitaramper (3 stacker og 1 combo) stående her når rommet ble brukt som øvingslokale og studio i ett, men har aldri hatt problemet med bølger før.

Nå har jeg bare et kabinett på rommet mitt og en fender twin reverb combo, så det er rart viss det har noen innvirkning. Ekstra rart er det og at det bare skjer på mitt 6800nu.

Det jeg tror i hvertfall er at det har kommet vannkjølingsveske på det, så viss jeg får bølger når jeg prøver det i natt, så renser jeg det med isopropanol og håper på det beste :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...