Gå til innhold

kan du tipse en god james bond film?


gøggen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dr. No er jo en klassiker at begynde med fordi det var den første film. Ursula Andres i den hvide bikini glemmer de færreste vel, og desuden er den godt lavet når man tænker på hvor gammel den egentlig er.

 

Ellers er en af mine favoritter Goldfinger med en herlig ond skurk og en vittig Bond i topform.

Lenke til kommentar
Dr. No er jo en klassiker at begynde med fordi det var den første film. Ursula Andres i den hvide bikini glemmer de færreste vel, og desuden er den godt lavet når man tænker på hvor gammel den egentlig er.

 

Ellers er en af mine favoritter Goldfinger med en herlig ond skurk og en vittig Bond i topform.

:yes:

Lenke til kommentar

James bond i Japan (engelsk: You only live twice) har alltid vært min favoritt James Bond klassiker. Litt annerledes historie enn hva som er vanlig i James Bond film, når vi ser på James Bond som person. Selve plotet er jo det samme som vanlig, en gal mann som skal lage en ny verdenskrig... (eller, han prøver å sette Sovjet opp mot USA).

 

Men "special effects" i denne filmen er ikke mye å skryte av :p

Lenke til kommentar
James bond i Japan (engelsk: You only live twice) har alltid vært min favoritt James Bond klassiker. Litt annerledes historie enn hva som er vanlig i James Bond film, når vi ser på James Bond som person. Selve plotet er jo det samme som vanlig, en gal mann som skal lage en ny verdenskrig... (eller, han prøver å sette Sovjet opp mot USA).

 

Men "special effects" i denne filmen er ikke mye å skryte av :p

He he er veldig få effekter man kan skryte av i de gamle James Bond filmene. :p

Lenke til kommentar
James bond i Japan (engelsk: You only live twice) har alltid vært min favoritt James Bond klassiker. Litt annerledes historie enn hva som er vanlig i James Bond film, når vi ser på James Bond som person. Selve plotet er jo det samme som vanlig, en gal mann som skal lage en ny verdenskrig... (eller, han prøver å sette Sovjet opp mot USA).

 

Men "special effects" i denne filmen er ikke mye å skryte av :p

He he er veldig få effekter man kan skryte av i de gamle James Bond filmene. :p

Men likevel er det, for min del, artigare å sjå ein film frå 60-tallet med dårlige effekter enn ein frå 2004 med superhightech laser og alt det der.

Lenke til kommentar
er ikke sikker på hvilken film da, men jeg synes de gamle med Sean Connery er best!

Sean Connery spillte en mellomting mellom Pierce Brosnan og Roger Moore synes jeg. Ikke for "fløtepus" som Roger Moore, og ikke like rambo som Pierce... Sean er definitivt min favoritt James Bond :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...