molto Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Er det noen som har erfaringer med denne JWS harddisk mediaspilleren med 20 GB minne fra Europris. Den har FM radio og diktafon og kan lagre filer. Se alt her: http://www.europris.no/admin/FileArchive/6...a%20spiller.pdf Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 stod ingenting om pris der... Lenke til kommentar
Blackie Lawless Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Hallo Prisen er 1795.- Dvs en god pris for 20gb hd med radio + +. Saken er hva slags innmat det er i denne? Fordelen med slike 3.parts spillere kan være at de ikke har sperrer for "egne løsninger" i formater ol. Kvaliteten på deksel kan kanskje variere. Går den i stykker er kanskje ikke Europris det beste stedet å henvende seg, uten at jeg har erfart det. Jeg finner heller ingen andre på nett som benevner denne spilleren. Uansett er slike tilbud med på å presse de etablerte merkene på pris, og det er en bra ting. mvh Per-Ø Lenke til kommentar
Innos Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 det var ikke billig nei, du får creative zen touch til 1700. Dette er en helt akseptabel mp3-spiller, og håper at veldig få kjøpte den til europris. Det er sjeldent bra. Lenke til kommentar
ZoneBlade Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Jeg har jobbet på Europris i mange år, og jeg kan bare si en ting: IKKE KJØP ELEKTRONISKE TING PÅ EUROPRIS!!! Så og si hver gang vi fikk inn noen nye produkter, kom nesten samtlige i retur HVER GANG!!! Det slo liksom aldri feil... Kamera, julelys, cd-spillere, discman, mp3 spillere... You name it... De eneste som ikke leverte tilbake produktene var sikkert de som ikke syns det var bryet verdt... De eneste tingene som ikke kommer i retur(stortsett) er merkevarene som f.eks Borch, Sony osv... Av og til, men veldig sjeldent, kommer det inn en ukjent vare av noenlunde kvalitet, men jeg husker kun at det skjedde en enkelt gang de tre årene jeg jobba hos dem... Nei, kjøp en annen plass du... Skulle du derimot allerede ha kjøpt på europris, så kan du glede deg med at de er ganske vant med at produkter de selger kommer i retur... så du får garantert byttet det eller få pengene tilbake... bare husk å ta med kvitteringen... Jeg vil foreslå at du krever pengene tilbake og heller kjøper ett bedre merke en annen plass... Endret 22. juni 2005 av ZoneBlade Lenke til kommentar
molto Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 Takk for svar. Har kjøpt den ja og den har vært en gledelig overaskelse. Ingen programvare. Bare å plugge den inn. Bra lyd i den. Får håpe det varer.. Lenke til kommentar
Pålny Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Den var stor i størrelse, i forhold til min Ipod Photo 60GB:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå