Gå til innhold

JWS mediaplayer Europris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hallo

Prisen er 1795.- Dvs en god pris for 20gb hd med radio + +.

Saken er hva slags innmat det er i denne?

Fordelen med slike 3.parts spillere kan være at de ikke har sperrer for "egne løsninger" i formater ol.

Kvaliteten på deksel kan kanskje variere.

Går den i stykker er kanskje ikke Europris det beste stedet å henvende seg, uten at jeg har erfart det. Jeg finner heller ingen andre på nett som benevner denne spilleren.

Uansett er slike tilbud med på å presse de etablerte merkene på pris, og det er en bra ting.

mvh

Per-Ø

Lenke til kommentar

Jeg har jobbet på Europris i mange år, og jeg kan bare si en ting: IKKE KJØP ELEKTRONISKE TING PÅ EUROPRIS!!! Så og si hver gang vi fikk inn noen nye produkter, kom nesten samtlige i retur HVER GANG!!! Det slo liksom aldri feil... Kamera, julelys, cd-spillere, discman, mp3 spillere... You name it... De eneste som ikke leverte tilbake produktene var sikkert de som ikke syns det var bryet verdt...

De eneste tingene som ikke kommer i retur(stortsett) er merkevarene som f.eks Borch, Sony osv... Av og til, men veldig sjeldent, kommer det inn en ukjent vare av noenlunde kvalitet, men jeg husker kun at det skjedde en enkelt gang de tre årene jeg jobba hos dem...

Nei, kjøp en annen plass du... Skulle du derimot allerede ha kjøpt på europris, så kan du glede deg med at de er ganske vant med at produkter de selger kommer i retur... så du får garantert byttet det eller få pengene tilbake... bare husk å ta med kvitteringen... Jeg vil foreslå at du krever pengene tilbake og heller kjøper ett bedre merke en annen plass...

Endret av ZoneBlade
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...