Pompiuses Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Postet dette tidligere( http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=433413 ), men tråden ble stengt så jeg prøver på nytt: Jeg kjører windows xp. Musa er ofte slik at plutselig så bare fyker den til et helt annet sted på skjermen. Akkurat som den prøver å være "intelligent" og plassere seg over den knappen den tror jeg skal trykke på neste gang. Jeg fikk tips om å prøve: Kontrollpanel/Control Panel -> Mus/Mouse -> Bevegelse/Motion -> 'Snap to default' -> <Ta vekk haken>. ....det hjalp desverre ikke. Hvordan får jeg slått av dette? Lenke til kommentar
Pompiuses Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 Ingen som vet? Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Hva slags mus og hvilket underlag har du på musen? Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Det er jo faktisk en musefunksjon som skal gjøre at du slipper å røre musa til en tekstboks. Det visste du sikkert? Skal være mulighet for å forandre dette... Lenke til kommentar
Pompiuses Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) Det er jo faktisk en musefunksjon som skal gjøre at du slipper å røre musa til en tekstboks. Det visste du sikkert? Skal være mulighet for å forandre dette... Det er nettop denne funksjonen jeg har slått av. Likevel fyker den rundt. Den oppfører seg litt merkerlig da den ofte plasserer seg midt på skjermen feks. uten at det er noen knapper i nærheten. Ofte legger den seg over startknappen nede i venstre hjørnet, og andre ganger legger den seg over krysset opp i høyre hjørnet. Det er en helt vanlig usb mus av merke ibm. Bruker også en vanlig musematte. Endret 23. juni 2005 av Pompiuses Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Ikke godt å si hva som er feil, du får prøve å reinstallere drivere, prøve ps2 porten, installer xp mousefix, vet ikke om noe av det funker men det er verdt et forsøk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå