Tuba.Titan Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Tenkte å bytte ut den noe slitne boxed viften min, men finner ikke ut hvordan jeg skal fjerne plastrammen den sitter på. Noen tips triks eller hemmeligheter anngående dette som dere kan gi meg? =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Intel? AMD? Uansett, da må du nesten skifte kjøelribben også, disse er proprietære. Lenke til kommentar
uburen Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Hei, jeg tror du skal la den ramma stå! Spørs jo hvilken professor du har? Hvis du f.eks kjøper en Zalman vifte isteden, så fester du den ny vifta på denne. Sjekk denne installasjonsvideoen! http://www.zalmanusa.com/usa/product/view....141&code=005009 Endret 21. juni 2005 av uburen Lenke til kommentar
inSain Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 kommer helt an på hvilken kjøler/cpu du har. Går nokk and å skifte vifte seperat, men koster jo ikke så mye for et helt nytt 'sett'? Lenke til kommentar
Tuba.Titan Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) jeg har viften og ribben jeg skal bruke og disse benytter ikke den boxed festemekanismen og er større enn rammen. Den benytter hullene festemekanismen benytter. Det er et ic7 hovedkort (intel) edit: atlså ja jeg skal også bytte kjøleribbe som er grunnen til at jeg må fjerne de gamle boxed festene =) Endret 21. juni 2005 av Tuba.Titan Lenke til kommentar
Skofus Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 om ikke jeg husker helt feil så er det no slags "klipps" på baksiden av hovedkortet. Disse kan være vanskelig å få av på riktig måte så du kan eventuelt klippe av denna knotten på baksiden. Lenke til kommentar
Tuba.Titan Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 jau det er en slags klips men jeg skjønner ikke helt hvordan de skal trykkes inn siden det er en plaststang som sperrer for at de kan trykkes inn og denne ser ikkeut til å være fjernbar. om ingen har noen ideer får jeg vel se om de kan klippes av Lenke til kommentar
Tuba.Titan Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 fant til slutt ut de vite pinnene kunne løftes ut med skrutrekker fra oversiden så problemet er løst =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå