Gå til innhold

Burde jeg avskaffe Norton 2004?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Såvidt jeg vet får du ikke gratis oppdatering til 2005 når du har 2004, og om lisensen er utgått får du heller ikke oppdateringer.

Min anbefaling er at du kvitter deg med Norton og skaffer deg Eset NOD32. Er ikke gratis, du får 2 års lisens for 523kr eller ett år for 329kr. NOD32 bruker i motsetning til Norton svært lite ressurser og er meget effektivt (sjekk f.eks Virus Bulletin)

Ellers har du Avast! og AVG som begge er gratis.

Endret av okvangar
Lenke til kommentar

Bare for å nevne det, om du er kunde i DNB NOR, kan du logge deg inn på kundesiden og laste ned Norman AV 2005 gratis. Bra tiltak fra banken.

Selv bruker jeg Norton AV og FW Pro (Symantec) er veldig fornøyd med brukergrensesnittet som er svært brukervennlig. Det krever riktignok litt resurser, men fungerer som en drøm. :w00t:

Lenke til kommentar
Bare for å nevne det, om du er kunde i DNB NOR, kan du logge deg inn på kundesiden og laste ned Norman AV 2005 gratis. Bra tiltak fra banken.

Selv bruker jeg Norton AV og FW Pro (Symantec) er veldig fornøyd med brukergrensesnittet som er svært brukervennlig. Det krever riktignok litt resurser, men fungerer som en drøm. :w00t:

Ok, jeg har minibankkort fra dnb nor, holder det til å være kunde?? :hmm:

Lenke til kommentar

Selv bruker jeg Norton AV og FW Pro (Symantec) er veldig fornøyd med brukergrensesnittet som er svært brukervennlig. Det krever riktignok litt resurser, men fungerer som en drøm.  :w00t:

Minibankkort holder ikke, du må også være nettbankkunde.

Lenke til kommentar

Selv bruker jeg Norton AV og FW Pro (Symantec) er veldig fornøyd med brukergrensesnittet som er svært brukervennlig. Det krever riktignok litt resurser, men fungerer som en drøm.  :w00t:

Er vel i såfall bare å opprette nettbank, hvis ikke du har det fra før. Tror du er nødt til det. Er gratis tror jeg.. har ihvertfall ikke blitt trukket noe for å ha nettbank der de siste åra..

Norman er et meget bra alternativ som jeg synes minner mye om Nod32, merker ikke noe særlig forskjell på ressursbruk, kun at det tar lenger tid med manuell skanning.. Bruker Norman på jobb og på to hjemmemaskiner. Kjøpte faktisk Nod32 allikevel og bruker det på laptopen fordi jeg synes den er så bra :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...