Gå til innhold

Plakater skal kjøpes, noen idèer?

Anbefalte innlegg

Hey!

Har tenkt å pryde rommet med noen plakater, et par filmplakater og ei (eller fler...) snasen(e) jente(r ) ;)

Trenger vel egentlig ikke hjelp til valg av filmplakater, det tror jeg blir Reservoir Dogs & Pulp Fiction (og kanskje Scarface). Tenkt å handle dette på Allposters.com... Erfaringer? Andre tips? Norske alternativ er jo alltids greit...

Men først og fremt, hvilken tjej skal jeg pryde rommet med?

Vurdert Angelina Jolie og Tara Reid... Hmm...

Endret av pain
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+1242

Fyr på med en plakat av den nye starwars filmen. Når anakin serm sånn hallveis bakover/inn i kameraet og ene øyet er gulaktig. aner ikke hvor jeg skal få tak i det.

Lenke til kommentar
Hvis du har planer om å dra med deg noen jenter du liker hjem så burde du kanskej droppe babes'a? Det kan skremme bort jentene :p Men hvis du ikke har noen i kikkerten så er det kanskje greit med noen på veggen istedet..

Nja... Er det noe problem da? ;)

EDIT: Takk for mange fine svar folkens :).

Endret av pain
Lenke til kommentar
Du kan også spørre på videosjapper.. Det gjorde jeg før, lurer på hvor det har blitt av de plakatene jeg fikk :hmm:

Jeg spurte på Eldorado i Oslo (eller var det Klingenberg?) om jeg kunne få en Kill Bill I plakat, og nå sitter jeg her med en full-size innrammet Kill Bill I plakat på veggen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...