kake_fredrik Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Hei! Jeg har akuratt fått meg en maskin som hadde føken strømforsyning! har satt i ny nå på 250w. men den vil ikke starte. har dette hovedkortet EP-8KTA3+. med kun skjermkort og 1 rambrikke i vil det forsatt ikke starte! noen som har peiling? strømindikatoren på hket lyser men når jeg trykker på power knappen starter det ikke: ( Endret 21. juni 2005 av kake_fredrik Lenke til kommentar
V36a Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Er ikke sikkert psu leverer nok strøm, oppgi specs på PCen din. edit: hvis specs er de samme som i profilen din, så kan det godt tenkes at psu ikke er stor nok. Endret 21. juni 2005 av V36a Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 Er ikke sikkert psu leverer nok strøm, oppgi specs på PCen din. edit: hvis specs er de samme som i profilen din, så kan det godt tenkes at psu ikke er stor nok. nei nei! dette er en annen maskin. den har 256 mb ram stående i for øyeblikket. geforce 4 mx. prosessor størrelse vet jeg fatisk ikke Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 [olebrumm modus] bumpi bumpi bump bump bump[/olebrumm modus] Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Og ledningen fra powerknappen er koblet riktig på HK´et? Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 jepp! har prøvd og jumper starte hovedkortet også! funker ikke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå