Gå til innhold

Tråden for de som har k700i

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, jeg er en K700 eier og er fornøyd med den. Det er bare 1 problem som jeg har. Joysticken er litt dårlig. Noen ganger reagerer den bare ikke... Har sendt den inn en gang på grunn av dette, men nå beygnner den å bli dårlig igjen. Det funker egentlig greit nå, men det er irriterende. Og jeg vet at om en stund så blir det ikke mulig å bruke den... Jeg er usikker på om neste tlf jeg kjøper blir en SE på grunn av dette...

Lenke til kommentar

hehe... her var det mye respons :lol:

Neida... bare tuller. Har ikke telefonen selv, men en kompis har den. han er stort sett fornøyd med den. Han har ikke hatt noen problemer med joysticken.

:w00t:

Endret av MacCy
Lenke til kommentar

har ikke hatt noe problemer med min k700 så langt men med tanke på alle klager eg har lest så kommer det nok :!: men mitt inntrykk så langt e veldi bra :w00t: god og solid tlf. med mange funksjoner og knall skjerm te ikke såå alt for mange penger :dribble:

Lenke til kommentar

Fint at du startet opp denne tråden. jeg vet at det har kommet en ny sw til k700i. sw'en heter r2ay hvis jeg ikke har lest feil. Jeg prøvde å oppdatere min k700i i går etter at jeg hadde hørt om den nye sw'en, men den ligger ikke på oppdateringstjenesten til se ennå, men den kommer sikkert.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

hva var det eg sa :nei: har nå fått di classiske k700i problemene! tlf. slår seg av tastene og joysticken har slutta og funke :mad: rart sony ericsson ikke har klart og sende ut feilfrie eksemplarer.. kjøpte min i juni søren meg et år siden tlf. ble lansert! bye the way har behandlet tlf. meget pent! ikke bra sony ericsson! :nei:

Lenke til kommentar

Nå har den nye sw oppdateringen til k700 kommet inn på se sin oppdateringstjeneste på nettet. jeg oppgraderte i gå som det står i en annen tråd også, og jeg fikk sw verson R2AY004 :-). Oppdateringen gikk kjempe fint :-).

Lenke til kommentar
Nå har den nye sw oppdateringen til k700 kommet inn på se sin oppdateringstjeneste på nettet. jeg oppgraderte i gå som det står i en annen tråd også, og jeg fikk sw verson R2AY004 :-). Oppdateringen gikk kjempe fint :-).

link?

og noen som har fått til eposten?

Lenke til kommentar

Kjøpte min for 400 kr på elkjøp for noen uker siden og er faktisk ganske fornøyd med den. Hadde lenge tenkt til å kjøpe en dyr symbianmobil men så fant jeg ut at jeg heller skulle kjøpe en billigmobil nå også kjøpe en dyr en om et år.

Har akkurat blitt atten og fått lappen og bestemte meg derfor for å prioritere bil over mobil. Er ganske fornøyd med det valget for k700i har jo mp3 og blåtann, det var de tingene jeg savnet mest med min E700 så selv om minnekapasiteten er litt liten så er jeg fornøyd med k700a :)

Lenke til kommentar

Har hatt 2k700i jeg nå. Grunnen til at jeg kjøpte den igjen er at telefonen rett og slett har super Mp3spiller. Og jeg har fått en med helt ny program vare så kameratet er en del bedre enn på andre og eldre k700i. Betalte 1.50kr for telefonen og så.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...