explore Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Hei! Satt å spelte WoW til langt på natt i går, og så slår PC'en seg pluttselig av. Eg tek av dekkselet på PC'en for å sjå kva som skjer, og då merkar eg at PSU'en er merkelig varm. Eg klarte faktisk ikkje å halde handa på den for den var så varm (tippar vifta takka for seg). Uansett, i dag skaffa eg meg ny PSU, men PC'en vil fortsatt ikkje slå seg på. Mitt spørsmål er derfor, kva kan dette skyldast? Kan hovudkortet ha blitt skada pga. at PSU'en blei overoppheita? Mvh, eXplore Lenke til kommentar
V36a Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Hei! Satt å spelte WoW til langt på natt i går, og så slår PC'en seg pluttselig av. Eg tek av dekkselet på PC'en for å sjå kva som skjer, og då merkar eg at PSU'en er merkelig varm. Eg klarte faktisk ikkje å halde handa på den for den var så varm (tippar vifta takka for seg). Uansett, i dag skaffa eg meg ny PSU, men PC'en vil fortsatt ikkje slå seg på. Mitt spørsmål er derfor, kva kan dette skyldast? Kan hovudkortet ha blitt skada pga. at PSU'en blei overoppheita? Mvh, eXplore Det kan ha vært et unødvendig kjøp... Du skulle ha sjekket at viften faktisk var gåen før du kjøpte ny. Men den sak for seg. Har ikke vært borti at hk har gått ved psu-feil, men det kan nok forekomme. Har du testet med annen cpu og / eller skjermkort? Det kan være en av disse som har skylden å. Oppgi specs på cpu, hk, gpu og tilhørende vifter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå