xeoduz Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) HAHA, hva sjer ?. Hver gang jeg har sett på TV å slår av TVen så er det en STYGG pipelyd fra ADSL modemet(Speedtouch). Faen meg det merkligste jeg har hørt, må ha det va hele natten for at lyden skal forvinne. Hva kan være feil her? Endret 20. juni 2005 av xeoduz Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 HAHA, hva sjer ?. Hver gang jeg har sett på TV å slår av TVen så er det en STYGG pipelyd fra ADSL modemet(Speedtouch). Faen meg det merkligste jeg har hørt, må ha det va hele natten for at lyden skal forvinne. Hva kan være feil her? Emnetittel ? Lenke til kommentar
Machine2003 Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 denne blir garantert stengt av admin.. brudd på tre ords tittel regelen... men som svar, høres merkelig ut har ikke peiling på hva det kan være.. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Stenges grunnet brudd på tre-ords-regelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg