e321 Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Jeg holder på med et prosjekt nå, og lurte på hvordan det var med sponsorer og slikt.. Noen som vil sponse mot klister/streamer eller noe sånn tror dere? Er 15år da, hjelper muligens litt på Bilen er altså en 83mod mb 190e (2.0l) Til nå har bilen fått komplett 90-look, hvite blinklys og fiksing av rust er på gang. Det er altså konf. pengene dette går utover, og skulle gjerne hatt litt stereo i bilen også, men det blir litt vanskelig med mitt budsjett. Mvh Espen Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Nå skal det være sakt at jeg er antagelig vis ikke den smarteste på området, men jeg tror nok at du må være konkuranse dyktig på ett eller annet felt for å få sponsor. Feks Lyd, styling osv Lenke til kommentar
e321 Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) mhm... Tenkte mest på lyd da egentlig.. ( http://pyrabel.net/eksternt/upload/upload/IM002866.JPG her er bilen... ikke helt oppdatert bilde, da men Må ut og fikse litt på bakfangeren nå tror jeg, henger bare på dette bilde, da festene til 90mod. er ulike mine fester) Noen flere? Endret 21. juni 2005 av e321 Lenke til kommentar
Haukevinge Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Hei du! Ser at du eier en 190E, det er en goooooood bil det!! Ta en titt på denne siden: www.mb190klubb.com (viss du ikke er medlem allerede da...) Vil nok tru at mange er ute etter sponsorer den dag i dag, og det er hard konkuranse desverre... Men sjekk sida! Det er et MUST for alle 190 eiere! Lenke til kommentar
e321 Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) hei, er ikke medlem på 190klubben enda, men har lest endel på forumet der, ja www.mercefreaken.com er også en bra side Endret 21. juni 2005 av e321 Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Spør heller de små bedriftene, som vil sponse for å bli "kjent" De sponser oftere.. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 ok, det var sant ja Noen tips til hvem anyone? Skal jeg bare sende en mail til noen da, og si at "jeg bygger bil blablabla og om de kunne tenke seg og sponse meg med noen prosenter eller noe sånn?" f.eks? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Japp, men skriv det litt mere "personlig" så det ikke ser ut som du sender mailen til ALLE firmaer du kjenner Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Jeg hadde nå heller prøvd meg rundt i lokalmiljøet! Ta deg en tur og rett og slett spør! Lag gjerne kanskje en liten mappe med bilder, tekst dvs rett og slett en PLAN av hva du vil lage! Husk å tenkte på hva du kan tilby de som sponser deg! Hadde ikke regnet med å få de store tingene, men f.eks noe ledninger osv ifra en bil-stereo-sjappe, noe lagg/grunning/sparkel ifra biltema osv osv.. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 Ja, men må nesten vente til jeg er i haugesund da..(bor ca. en time ifra) hm.. men hva kan jeg tilby de som sponser meg? Takker for svar Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Reklame-skilt eller navn på sponsorene et sted på bilen (bilrute, side, støtfanger osv...) Lenke til kommentar
e321 Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 mhm.. stemmer Takk for svar alle sammen (og hvis noen har forslag til hvem jeg kan spør så kan dere bare komme med det) Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Torshov? Noen i lokalmiljøet ditt.. Fortell dem om prosjektet ditt og vis dem alt du har og kan. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 må bli torshov(bilxtra)... eneste jeg vet om her rundt omkring. Noen flere forslag anyone? Lenke til kommentar
Nord3ng Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Hvis du stiller opp med bilen din på utstillinger, konkuranser etc, er det en mulighet for å få sponsorer. Hvis du f.eks har noen bekjente innen noen bil fabrikker så går det også å høre med de. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 jupp, skal se om jeg kjenner noen som jobber plasser som muligens kan gi noen prosenter Men utstillinger å sånt kan jeg ikke stille på enda, bilen er ikke ferdig. Trenger penger til å bygge jeg serdu, Men takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå