Chief_R-W Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Går GK Elektro. Fikk her om dagen brev fra skolen. I brevet var det kun kompetansebevis ikke vitnemål. Jeg strøyk i 1 fag og resten bestått men frykter da å ikke å komme inn på mitt VK1 kursønske IKT driftsfag. Noen her som har hatt samme situasjon eller vet noe om hvordan det er når man ikke har 100% bestått grunnkurs? Takker for svar på forhånd Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Du må ta eksamen til jul, alle får kompetansebevis. Vitnemål får du bare etter VK2 (studiekompetanse) eller fagbrev (etter lærlingetid) så vidt jeg vet. Var et par i klassen min på GK som strøk, de måtte ta eksamen til Jul. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 men er det slik at man må ta eksamen i det faget man stryker i, selvom man ikke hadde eksamen i det faget på slutten av sommeren? Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Jeg strøyk i naturfag @ GK. Så på vk1 (IKT faktisk), så måtte jeg ta eksamen i naturfag. Det sugde noe jævlig, har aldri angra så jævli på at jeg ikke åpna boka. Om du kommer inn på første ønsket ditt er veldig avhengig av de andre som har søkt, så lenge det er plass til deg, kommer du inn. 15 søkere, 15 plasser = Du er inne. Men om du kommer inn, så må du ta opp det faget. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Du kan gå videre, men du må bestå i det faget for å få et "gyldig" skoleår. Jeg måtte gå opp i et fag pga. I.V, som privatist. Dette var på grunnkurs, men jeg fikk gå videre fordi. Kom også inn på 1. ønske. Men for at jeg skulle fortsette å få være elev på skolen, måtte jeg bestå den teoretiske "eksamenen" som privatist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå