panikk! Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Har en Toshiba Dvd 16x Sd-m1502. Den fungerer vistnok på 1,81x ifølge tester fra nero dvd speed. Hjelp hva kan være galt! Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Funker DVD-filmer ok da? Ingen CD/DVD-rom klarer det de er sertifisert til uansett, men det var kanskje litt lite? Sä lenge det funker er det vel greit. Men det tar jo lang tid med kopiering fra DVD til hardisk. Lenke til kommentar
panikk! Skrevet 23. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2002 Fant grunnen Til Feilen!!!!! Dette er faktisk hva som hendte!!! Hadde en Plextor 24x brenner og Toshiba 16x dvd på samme ide kabel. Testet litt med og uten plextor, fant fort ut at når toshibaen stod som slave så var max hastighet under 2x, men når den var master alene startet den på 4x og gikk raskt opp til 16x. Med andre ord, mulig at jeg må enten bytte ut hovedkort eller kjøpe meg en ide kontroller for å få maks ytelse ut av kortet (kan jo ikke kjøre på 2,5meg sek)... Håper dette hjelper alle som har lignende problemer. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Eller du kan prøve med en HD1+DVD og HD2+CD-r konfig, bare for å se hva som skjer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå