alban Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Hei, har en HP Pavilion ze5425ea jeg vurderer å selge. Maskinen er ca 1.5år gml. Det er P4-2.66.ghz cpu, 512ram,40gig, ir,usb2x3, firewire, trådløs lan, innebygget trådløst lan, modem, cdrw combo dvd, 15"skjerm,tv ut.floppy. Hva tror dere om pris på en slik maskin? Maskinen er forholdsvis pen, noen bitte små merker er det på den.Men helt uten betydning. Endret 20. juni 2005 av alban Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 2.66mhz var lite gitt Tror nok du mener 2.6 GHz. Tipper rundt 5k. Jeg solgte omtrent samme maskin, men den var uten batteri og trådløst nettverkskort. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Tipper rundt 5-6000 høvdinger Må prøve å finne en pris som ikke skremmer, verken negativt eller positivt Lenke til kommentar
alban Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 Takk for svar Ja, det er nok mer riktig cpu det Var noe rundt der jeg regnet med etter å ha lest litt rundt i dag. Skal over på stasjonær maskin, så har noen det som vil bytte er jeg int i det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå