Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Film Academy School


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
fortel meg hvordan jeg kan lage en film uten noe utdaning innen film?

Du har helt riv ruskende feil innstilling. Det er vanvittig mange filmskapere som ikke har satt foten sin innenfor en filmskole engang.

og hva har man egentli film skole for hvis ikke det er nødvendig innen en kariere som regissør feks?

Om du kødder nå? Hvis ikke så vet du faretruende lite om det yrket du har lyst å havne i.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
fortel meg hvordan jeg kan lage en film uten noe utdaning innen film?

Du har helt riv ruskende feil innstilling. Det er vanvittig mange filmskapere som ikke har satt foten sin innenfor en filmskole engang.

og hva har man egentli film skole for hvis ikke det er nødvendig innen en kariere som regissør feks?

dette, jeg vet sikkert lite om film å den slags iforhold til deg/dere, tross alt ej jeg bare 17 år, men jeg ønsker å lære mer om det, å det jeg vet er at å lage filmer er noe som er noe jeg svert gjerne vil gjøre i min kariere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
og hva har man egentli film skole for hvis ikke det er nødvendig innen en kariere som regissør feks?

 

For at folk skal lære seg å lage film.

 

Hvorfor har man fotballskoler? Hvis det finnes skoler for det, hvorfor blir noen profesjonelle uten å gå på skole?

Lenke til kommentar

Fordi man blir født med et talent og praktiserer det talente hele livet feks ;) eller?

 

 

ja jeg vil gå på film skole får å lære meg å lage film, er det så utrolig amatørmessig å si? hehe, tror du jeg skal spasere inn i ressigørstolen på en film nå å lage film nå uten skole som en 17 åring?? hvorfor ønsker du å gå på den skolen som du linket meg til tidligere?

Endret av Azizel
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
hvorfor ønsker du å gå på den skolen som du linket meg til tidligere?

Fordi jeg kjenner en annen som skal (kanskje to) og jeg har lyst å studere i US of A.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
hvorfor ønsker du å gå på den skolen som du linket meg til tidligere?

Fordi jeg kjenner en annen som skal (kanskje to) og jeg har lyst å studere i US of A.

så hvorfor begyner ikke du å regisere film med det samme da?

Jeg gjør jo det. Lager film støtt og stadig jeg. Det er min hobby, min største interesse.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
stilig, jeg har aldri drevet mye me film og regisering, men jeg ønsker og begyne med det, og ta det skritt etter skritt, media er vel en bra linje får meg å gå først? tror ikke du?

Media er ei veldig bra linje for deg å gå. Der lærer du en del om emnet og du finner ut om du virkelig er interessert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...