Kanetheheatsink Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Hei! I klassen min har vi en type som er i barnehagiestadiet. Han har lært seg de spennende ordene "Sammleie, Pule, Bæsj, Tiss, og promp". Faktisk, så fikk han latterkrampe da han så en sje som lå på gulvet. han driver også å skriker på en syk måte. Akkurat som om han skulle skrike baki halsen.. En ting jeg syntes var drit var at han og 2 til fikk "gaver" av skolen. Aaaner ikke hvorfor, men alle de tre er litt sånn barnehage stadiet.. (noen sammenheng?) Poenget mitt er; Hvorfor måå disse plaseres sammen med oss vanlige isteden for å få plass på en spesialskole??? Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Poenget mitt er; Hvorfor måå disse plaseres sammen med oss vanlige isteden for å få plass på en spesialskole??? penger? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Har jeg forstått dette rett, du mener at tre mentalt tilbakestående elever er idioter fordi du kom i klasse med dem, og de fikk gaver av skolen? Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Var en som alltid kødda i timene her også (som alle andre slike idioter hadde han bra drag på jentene). Denne personen hadde I.V (ikke vurdering) i alle fagene... Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 Har jeg forstått dette rett, du mener at tre mentalt tilbakestående elever er idioter fordi du kom i klasse med dem, og de fikk gaver av skolen? for å si det på en annen måte. de er _egentlig_ ikke mentalt forstyrret. de gjør seg til det Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Har jeg forstått dette rett, du mener at tre mentalt tilbakestående elever er idioter fordi du kom i klasse med dem, og de fikk gaver av skolen? for å si det på en annen måte. de er _egentlig_ ikke mentalt forstyrret. de gjør seg til det Så du vet du helt sikkert? Sikker på at de ikke er mentalt tilbakestående da? Lenke til kommentar
zotac Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 I mitt kull på helikopterskolen var det en som aldri leste lekser, spilte doom3 i timene på sin nye laptop, og endte opp med å ha betalt 600000 for en utdannelse han ikke fikk"dvs. Instruktørene vil ikke fly mer med han, og han kommer aldri til å bestå teorieksamene" . Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 I mitt kull på helikopterskolen var det en som aldri leste lekser, spilte doom3 i timene på sin nye laptop, og endte opp med å ha betalt 600000 for en utdannelse han ikke fikk"dvs. Instruktørene vil ikke fly mer med han, og han kommer aldri til å bestå teorieksamene" . 600000???? Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) I mitt kull på helikopterskolen var det en som aldri leste lekser, spilte doom3 i timene på sin nye laptop, og endte opp med å ha betalt 600000 for en utdannelse han ikke fikk"dvs. Instruktørene vil ikke fly mer med han, og han kommer aldri til å bestå teorieksamene" . er han helt mongo i hodet han burde vært skutt hadde jeg gått på helli skole hadde jeg kastet pcen ut av et vindu for å konsentrere meg om skole arbeid jeg har lyst til å gå på helikopter skole Endret 3. juli 2005 av MongoMan Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Vist du kaster bort en utdanning til 600000 på spilling er du ganske blåst. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Virker litt for dumt.. edit: Sikkert at det ikke var 60000? Endret 3. juli 2005 av magubrothers Lenke til kommentar
zotac Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Det kostet meg rundt 500000 for utdannelsen+levekostnader, da fløy jeg r22 i 128 timer og as350 i 8 timer Min medelev fløy sitt grunkurs på r44 og timesprisen på det helikopteret er rundt det dobbelte. 600000 er å ta forskiktig i. Mongoman: Denne utdannelsen er virkelig å anbefale. det som trengs er: God forståelse av engelsk, privat finansiering"lånekassen ler av deg hvis du spør om penger",og 3 timer lesing hver dag i et år. Endret 3. juli 2005 av zotac Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Virker litt for dumt.. edit: Sikkert at det ikke var 60000? tror du det er så billig å lære å fly helikopter? vis det hadde vært det hadde alle vært helikopter pilot Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Har en i klassen som skryter av at han tar taxi til skolen og bruker ofte uttrykket "hahaha fattig" mot folk. Og likevel vil jentene i klassen gi oppmerksomhet til ham. En annen en i klassen skryter om at han skal bli siviløkonom. Han surfer og spiller i økonomitimene og skulker noen av prøvene. De gangene han ikke skulker får han 2 eller 1. Han bruker også av og til det samme uttrykket som over. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Tror mer eller mindre alle har en eller flere "slike" elever i klassen. Det er alltid noen som ødelegger for andre, men på vgs er det mindre av "disse", spesielt om man tar allmennfaglig studieretning. Det er hvertfall min erfaring. Har forøvrig ingen å sette fingeren på i min klasse (VK2). Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 har gått i klasse med en i 9 år, og på barneskolen likte alle bæsj tiss promp, men vi ble eldre mentalt, men ikke han så han lo av bæsj i 10ende ^^ og han gjorde seg ikke til, han var den som plystra og klappa etter hver framføromg.. grøss.. og kom med dumme kommentarer hele tia, trodde han var deilig osv. hadde et profilbilde på msn som lillebroren "hadde stormet inn og tatt bilde" Lenke til kommentar
salah Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Var en som alltid kødda i timene her også (som alle andre slike idioter hadde han bra drag på jentene). Denne personen hadde I.V (ikke vurdering) i alle fagene... Har hatt en sånn i klassen min jeg også. "Forsov" seg til eksamen, sannsynligvis var han med dama.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Har en i klassen som skryter av at han tar taxi til skolen og bruker ofte uttrykket "hahaha fattig" mot folk. Og likevel vil jentene i klassen gi oppmerksomhet til ham. Hadde en slik en i klassen min på u-skolen. Ufattelig slitsom person. Han satt og klappet og lo når noen skadet seg eller det var krig et sted, etc.. Jentene ga han ikke noe oppmerksomhet, for han var rett og slett bare idiot. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Haha, elsker drittsekker. Keep 'em coming. Jeg blir helt nostalgisk her. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Har en i klassen som skryter av at han tar taxi til skolen og bruker ofte uttrykket "hahaha fattig" mot folk. Og likevel vil jentene i klassen gi oppmerksomhet til ham. Hadde en slik en i klassen min på u-skolen. Ufattelig slitsom person. Han satt og klappet og lo når noen skadet seg eller det var krig et sted, etc.. Jentene ga han ikke noe oppmerksomhet, for han var rett og slett bare idiot. Bra. De i min klasse gjør det motsatte De tror/mener at "han ikke får nok opmersomhet". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå