sigen Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Hvis du ikke la merke til det, så var det et positivt innlegg jeg nettopp hadde der paknive, og det er ingen grunn til å hisse seg opp. Hvis innlegget mitt kunne oppfattes som nedsettende eller negativt, så beklager jeg det på det sterkeste, det var helt mot det innlegget var ment som. At det ikke har skjedd noe mer på "proskjetør-dritten" min som du så fint kaller det, har sin naturlige årsak; Jeg dreit på draget. Jeg prøver nå å både skaffe meg jobb (har ikke lov, siden jeg bare er 15, så jeg må finne meg småjobber), moped, dykkerutstyr, overhead, LCD-skjerm, og materialer til prosjektet, så som du ser har jeg også nok å gjøre på. Jeg klagde heller ikke på at du ikke har gjort noe, var det ikke så at du ikke hadde fått alle delene enda? Det har jeg jo seff full forståelse for, det er jo tross alt søndag, litt vanskelig å få pakken da Og igjen beklager jeg på det sterkeste hvis innlegget mitt virket nedlatende, det var ikke meningen med det Endret 3. juli 2005 av sigen Lenke til kommentar
paknive Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 Eh... Sorry ass, tror nok vi misforstod hverandre litt gitt.... Hadde virkelig ikke dagen min der, og det gikk nok i alle retninger... Synd å høre om prosjekt ditt da, håper du får kommet videre snart, og sorry for min "omtale" av den..... Kommer forresten en update any day nå, men har vært litt mye å gjøre og alt for få timer gitt..... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Gud som jeg elsker når folk skværer opp på en så fin måte.. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Hehe! Tror vi har missforstått litt, alle kan ha dårlige dager, og jeg er enig med Glisevask: Elsker når folk skværer opp på fin måte (spess når jeg er en av partene) Takk for lykke-til ønskningen på prosjektet mitt, håper også at det snart kommer fint igang igjen Gleder meg (som sagt) til updaten, håper det viser noe skills der Lenke til kommentar
paknive Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) Sånn, da var vi på'n igjen. Her er alle diskene på plass, og viftekontrollen sammen med hden funker som faen det! Prøve montering av katodene Her ligger den andre som ikke er fullt så synlig på forrige bilde. "Prøvekjøring" merk "røret" skal brukes til å skjule strømledningene til diskene, selvsagt lakkeres i noe mer matchende.... Her sees hullene fra PSUen hvor strømmen ledes over taket, og festehullet til strømrøret. Måtte jaggu ta av litt på bladene for å få plass under PSUen gitt.... Var jaggu ikke mer enn at det akkurat gikk med denna gitt.... Kan ikke skjønne hvorfor Fruen klager over rot...... FAEN!! Nå kommer første ordentlig problem.... Satte på avstandstykker på HK, noe jeg tydeligvis ikke skulle gjøre gitt..... Og jeg som hadde fått skjult ATX-kabelen bakHK også da gitt..... Får se hva man gjør med dette da... Endret 14. juli 2005 av paknive Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Ser bra ut, dumt det med vifta.. Fælt a mange disker du hadde? =S Lenke til kommentar
paknive Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 0.9GB totalt, ikke dårlig for et så lite kab da... (pluss en 200GB ekstern og...) Var ikke så mye som måtte ga, irriterer meg mer det med avstandstykkene og det at jeg hadde fått skjult kabelen såpass godt. skal sjekke om jeg får plass etterpå, men tror egentlig ikke det... ryddet godt opp å få den unna og strømmen til drivene. Får se hvordan jeg kan ta det, evt dremle litt i bakveggen og ta den gjennom der, men har ikke SÅ innmari lyst til å gjennombore hele saken heller... Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 0.9GB totalt, ikke dårlig for et så lite kab da... (pluss en 200GB ekstern og...) Hvis det er 0.9 GB eller rettere sagt 900 MB så er det ganske lite Du mener vel TB (Terra Byte) Lenke til kommentar
sigen Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Ser greit ut dette. Reagerte også på alle diskene, men jeg vet hvordan det er: må ha mer plass, ALTID Hvilken farge skal du lakke "kabelrøret"? Dumt med avstandsstykkene, trodde ikke det skulle bli noe problem, siden Asus er en så stor og seriøs produsent "EDIT": Bladde opp og studerte nærmere, du har "tabba deg ut"; Det er allerede avstandsstykker i kabinettet (de små grå forhøyningene) Kjipt med kjøleren, men jeg tror ikke det tar så mye av ytelsen (les: Håper det ikke gjør det) Lykke til videre Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) Tøfft "prosjekt" eller mod Får nesten følge med. Endret 15. juli 2005 av ketchez Lenke til kommentar
paknive Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2005 Joa, når man tenker over det og ser inni, skal det jo ikke SÅ mye tankegang til å se det da, men HVORFOR I HULESTE har de sendt med en hel jungel med avstandshylser der i tillegg da? Er vel ikke SÅ stor forskjell på HK.....? He he, kanskje en LITEN skriveleif der ja gitt.... SKulle nok være 0.9TB... Lenke til kommentar
sigen Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Kanskje de har pakka feil eller noe sånn. Uansett hadde jeg vært glad, altid noe en kan bruke avstandsstykkene til Lenke til kommentar
paknive Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2005 "Kabelrøret" blir lakkert i blank svart, holder på å legge og slipe med om hverandre "as we speak"... Og håper ikke det gjør for mye/lite av ytelsen, stårjo en 120mm vifte i midten av ribbene, og en 120mm fra PSUen bare få mm unna, så det bør jo transportere varmen ganske bra unna.... Lenke til kommentar
paknive Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 hmm.. lakk og dremel-skills var det ikke noe galt med ihvertfall. smooth som få, verre med hjerne-skills gitt... Rører viser seg å være ALTFOR tynt til å ha to strømledninger i....... Noen vettuge forslag anyone.....? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 De har ledningssamlere på bl.a. Clas Ohlson som sikkert er fine å bruke, eller kan du sikkert lage en liten "boks" av stål, alu eller tre Lenke til kommentar
paknive Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 joa, men det er jo litt dårlig plass der... sånn jeg hadde plassert den på bildet der jeg prøvde den ligger den passe langt tilbaketrukket, noe annet hadde blitt plassert ganske mot midten og da hadde den "sperret" ganske mye, pluss at den hadde blitt ganske så stor i tillegg.... pøver å strekke alle ledninger gjennom det trange hullet nå, må av med alle kontakter for det gitt, og fikk faktisk plass til ATX-strømmen bak HK, så det ble jo ryddig og bra da, strekker i dette øyeblikk strømmen til "interiørbelysningen", skjuler den og litt sånne småjobber. fått av avstandshylsene, så nå sitter PCI-kortene ordentlig også. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Har du noen bilder av arbeidet? Lenke til kommentar
paknive Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 ja, prøve å få overført i løpet av ettermiddagen nå, dæven så mye ledninger det ble når man fikk på plass alle strømledninger og IDE-rundkablene da.... Kunne nesten sett ut som ledningsvirrvarret i Orac3, bare i svart. og kanskje ikke like stilfullt da.... :!: er vel egentlig bare igjen å feste katodene, strekke strømmen til de, ordne ledningene til frontpanel, samle og stripse de, montere alle plastdekseler, så begynner man vel å bli nogenlunde ferdig! Å ja, også finne igjen den skruen som forsvant nedimellom kjøler og cpu da.... Ikke lysten på å sparke igang før den har funnet veien ut.... Lenke til kommentar
sigen Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Å ja, også finne igjen den skruen som forsvant nedimellom kjøler og cpu da.... Ikke lysten på å sparke igang før den har funnet veien ut.... Skriveleif? Det er ikke plass til noen skruer mellom CPU og kjøleren (så vidt jeg vet), men det kan jo skje. Godt råd fra deg selv: Ikke fyr igang noe uten at den er ute igjen Endret 18. juli 2005 av sigen Lenke til kommentar
paknive Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 ja, leif hadde vært innom han.... ikke mellom, men ved.... datt ned fra det øverste bakre festet, så den har om dagen, og jaggu datt den ikke lit lengre ned, så kan ikke se den nå, men vet den ligger der og lurer.... klar til å gjøre faenskap.... Nei, skal nok sørge for at den er skikkelig ute før monsteret tennes..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå