sigen Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Men nå lar vi dette ligge til en moderator har vært å kikket på det, shall we? Ja, shall we? Vi kan ikke gjøre noe selv nå, så da lar vi det ligge. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Syns også denne skal få bli. Er jo alltid interressangt å se nye kabinetter. Var jo feks en worklog der en fyr bare teipet en flenge i teppe med ducttape her en gang. Lenke til kommentar
paknive Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) Ja, let's do that og la de avgjøre siden de la reglene.... og ifølge hva som IKKE er en worklog, så er da denne det vel....? Hva er IKKE worklog? Ideer, planer og drømmer som du ikke er i ferd med å realisere, skal ikke postes her (det er ikke en worklog). Det er lov å fortelle hva man skal gjøre som neste steg i en worklog - men "the big idea" som du ikke har begynt å arbeide med kan du poste under "case mods". Ingen bilder = ingen worklog. og litt OT, projektør prosjektet ditt er da vel ikke så ulikt dette, switche litt innmat og ordne litt...? hehe Endret 26. juni 2005 av paknive Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Syns det er bra at noen er stolte over kjøpet sitt jeg.. Keep it coming boy! Lenke til kommentar
paknive Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) her er da noen av alle kablene som måtte "krympestrømpes" kommer til å trekke disse gjennom bakveggen for å få de mest mulig ut av veien. og her resultatet, ledningene til vifekontrollen disse fronten og alle ledninger fjernet, må nok ha en vifte til i front tror jeg gitt... Her er da første problem..... festerammen til vifte og heatsinken er "dell-spesial" og komplett umulig i feste min nye store Bitspower Silent Storm CPU-Kjøler i ihvertfall.... Forslag folkens....? Endret 26. juni 2005 av paknive Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Synes dette ser bra ut og synes denne bør får være her... Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 JA den bør få være her..... hva med neon lys inni og vindu? Lenke til kommentar
paknive Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 nei, ikke noe lys el disko. skal prøve å beholde Ferrari-lokken og sånt passer seg ikke da... vurderte en kald katode i taket da, type hvit, som er koblet til tyverisikrings knappen, så den slår seg på når jeg tar av døra, hater å koble med lommelykt i munnen el andre steder for å lyse inne i kabinettet.... Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Hva med to hvite lys i front? Lenke til kommentar
paknive Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) hehe, godt poeng.... faktisk så ligger det en plastfinne i hvert inntak, belust med blank diode har ikke fått igang min ennå, men sånn ser det ut på hw.no sin demokab da.. men mye muig jeg kobler de ut gitt..... Endret 26. juni 2005 av paknive Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Flyttes over i case-mod kategorien, for dette er nok litt for lett til å vere ein worklog. 1) Det er mest eit delebytte i eit eksisterande kabinett. 2) Den vanskelegaste operasjonen blir nok korleis av og på kanppen skal passe til kabinettet då deit dell-hk har litt speiell kontakt iforhold til standard Eit eksempel på ein veldig god worklog er denne: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=327038&st=0 (bender-prosjektet) som det også kom ein slashdotted artikkel av: http://overklokking.no/art.php?artikkelid=14773 Lenke til kommentar
sigen Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Ja, let's do that og la de avgjøre siden de la reglene.... og ifølge hva som IKKE er en worklog, så er da denne det vel....? Hva er IKKE worklog? Ideer, planer og drømmer som du ikke er i ferd med å realisere, skal ikke postes her (det er ikke en worklog). Det er lov å fortelle hva man skal gjøre som neste steg i en worklog - men "the big idea" som du ikke har begynt å arbeide med kan du poste under "case mods". Ingen bilder = ingen worklog. og litt OT, projektør prosjektet ditt er da vel ikke så ulikt dette, switche litt innmat og ordne litt...? hehe Da var det avgjort (av en moderator) workloggen min er noe annet, jeg skal bygge kassen selv, men bruke prinsippet til THG Kommer allikevel til å følge med på denne modden, håper på noe litt mer spess enn det som foleløbig er Lenke til kommentar
JanB Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Oi! Dette var saker. Har sikla på et sånt kabinett i lengre tid nå! Regner med den kommer til å slå gnister og legge igjen svarte striper på parketten når du fyrer den opp Keep up the hard work Perri the man Lenke til kommentar
paknive Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 sånn, da er neste ladning med varer bestilt. har også funnet frem dremelen , venter bare på at hovedkortet skal på plass så jeg får sett hvor jeg skalha hull. har også bestilt en katode, tenkte litt på det praktiske, og koble via intruder-switchen, så "taklyset" slår seg på når døren tas av. hater å koble med kjeften full av lommelykt.... Skal på sommerfest med jobben denne helgen, så blir nok en bilde-update over helgen en gang... Lenke til kommentar
paknive Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 sånn, da har man fått gjort litt i kveld også. fant ut at å ha både viftestyringa og hdramme 5.1/4->3.1/2 ble ille trang..... så, da må man litt.... skulle ha festene på viftekontrollen på yttersiden av overgangsramma, men på innersiden av hullet. så da må noe vike... her er den da dratt ned til det jeg håper er bedre tykkelse... Og sammenlignet med den andre: så får man begynne å montere litt av de i morgen, mens jeg tvinner tommeler og venter på at resten av delene skal komme på posten.... Lenke til kommentar
So|o Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Dette blir bra ! Skal bli artig å se det ferdige resultatet. Synes forøvrig at denne passer bedre i "Worklogs" Endret 3. juli 2005 av asdfgh Lenke til kommentar
sigen Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Synes ikkje jeg har noe grunnlag for å si at dette ser bra ut enda, siden du ikke har gjort noe som vi ser skikkelig enda. asdfgh: Vi har allerede avgjort det, så skal vi slutte å mase om det nå? Har lyst til å se bildene når du har gjort noe mer btw, håper du skal gjøre mer enn det som er opplyst om tidligere Lenke til kommentar
paknive Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 nå får du faen se til å roe deg ned sigen!! andre har faktisk jobb, dame og unge å ta seg av omdagen også, dessuten burde vel ikke akkurat du si så mye om å gjøre ting, har gått 3 mnd og ser ikke akkurat noe særlig fremgang på proskjetør-dritten din om dagen! Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Synes disse kabinettene er så søte jeg Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 paknive; han må jo må lov til å si hva han mener! Greit nok at man har ting å ta seg av, men du behøver ikke ta det som et angrep.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå