W Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Er det noen forskjell på dette kortet og dette kortet? Lenke til kommentar
xoop Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Det siste (ultimate edition) har En stor Zalman kjøler i motsetning til det første. Jeg hadde definitivt gått for Ultimate, med mindre det er trangt om plassen i kabinettet. Lenke til kommentar
W Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 Det siste (ultimate edition) har En stor Zalman kjøler i motsetning til det første. Jeg hadde definitivt gått for Ultimate, med mindre det er trangt om plassen i kabinettet. Da går jeg nok for den. Takk skal du ha! Lenke til kommentar
W Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 Så nå at prisen på Ultimate Edition-kortet har steget en del i pris. Er det verdt å bruke 254 kr mer på Ultimate Edition-kortet? Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Så nå at prisen på Ultimate Edition-kortet har steget en del i pris. Er det verdt å bruke 254 kr mer på Ultimate Edition-kortet? Hvis et stille system er et must, så ja, da er det uten tvil verdt pengene, og du slipper å kjøpe kjøleren etterpå og tenke på garanti om det skulle ryke. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 hvis det har en større og bedre kjøler som xoop sier, så vil det nok være lurt ja, da får du en bedre kjøler med garanti, istede for at du bytter til en annen og mister garanti Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Den kjøleren de har satt på, koster mer enn 254,- Billigste utgave jeg fant, koster 188,- før frakt... https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=26504 Endret 9. juli 2005 av Fiesta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå