Nuffern Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Maskina mi skur seg ikke automatisk av når jeg skrur den av i Windows XP. Må manuelt skru den av ved å holde power-knappen inne i 5 sek. Har letet litt i kontrollpanel osv., men finner ikke ut hvordan i h.... man skrur på dette. Lenke til kommentar
raptor@2002 Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Hvilket kabinett har du? Evt. maskin? Lenke til kommentar
bentyman Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Hei: Høyreklikk på skrivebordet, velg ScreenSaver, deretter Power velg APM, kryss av i ruten der det står enable Advanced Power Management Support, og vips så skrur maskinen seg av når du skal skru av maskinen Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 23. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2002 Har en ATX-kasse, så det bør ikke være noe problem. Vet det er verre med AT. Bruker jeg APM så restarter maskina seg isteden for å slå seg av. Merkelig! Kjører Windows XP nå, men tidligere kjørte jeg '98 uten slike problemer.. Lenke til kommentar
SofaKingLame Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Vært borti det problemet. Fjern NETTVERKSKORTET (!!!) og restart, avslutt. Det er kollisjoner nede i det pisset... **er trøtt** Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Skru av automatisk restart ved feil, så ser du om du får feilmelding. system properties -> advanced -> startup and recovery -> disable automatically restart Kan hende det må en bios oppdatering til, eller nyere drivere. Lenke til kommentar
_+mayhem Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 http://www.tweakxp.com/tweakxp/display.asp?id=312 Denne artikkelen beskriver noe om dette hadde samme problem selv. Anders Lenke til kommentar
Koma Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Før hadde jeg det problemet i 10 av 10 ganger. Så fikk jeg råd i forumet og skrudde av "Hibernate" i "power options". Nå fungerer 9 av 10 ganger:-) Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Quote: Koma skrev (2002-07-24 01:09):Før hadde jeg det problemet i 10 av 10 ganger. Så fikk jeg råd i forumet og skrudde av "Hibernate" i "power options". Nå fungerer 9 av 10 ganger:-) Samme problem hadde eg og med min gamle psu på 230w, Men det forsvant med min andre på 300w. Den eg har idag er på 350w. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå