krislarsen Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Hei! Er det noen i Trondheim som har et gammelt skjermkort liggende? Det holder at det virker, og har tilkobling av type PCI eller AGP. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Det er ikke lov med kjøp og salg her på forumet. Se heller på bruktmarkedet. *rapportert* Lenke til kommentar
krislarsen Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 Det er ikke lov med kjøp og salg her på forumet. Se heller på bruktmarkedet. *rapportert* Bruktmarkedet funker ikke hvis det haster, men hvis det er absolutt ulovlig å spørre om hjelp til sånt, så beklager jeg. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Du hadde visst det om du hadde lest retningslinjene #9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet. Lenke til kommentar
krislarsen Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 Du hadde visst det om du hadde lest retningslinjene #9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet. Jeg vil nå si det først og fremst er å be om hjelp (fordi jeg trenger kortet ikveld/imorgentidlig)... Men hvis man skal være pirkete, så har du jo annonse for Opera i din egen signatur. Opera kostet iallfall penger når jeg kjøpte det. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Opera er også gratis. Denne tråden blir stengt uansett.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Kjøp og salg er ikke lov på forumet. Jeg henviser til retningslinjene og bruktmarkedet. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg