LarsP Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Ikke alle. Vet om en 17-åring som er gravid med en på 43! Barnet skal beholdes. Det er sykt. Smårips er også bær - plukk i vei. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Ikke alle. Vet om en 17-åring som er gravid med en på 43! Barnet skal beholdes. Det er sykt. Det er ja.. Hmm.. finnes ikke ord, min egen far er liksom 40, det er bare sykt, åpenbart feiler det jo fyren noe, man skal jo finne noen på sin egen alder, er det ikke hjernen som bestemmer det da? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Desto eldre man er, destro større kan aldersforskjellen være. Forskjellen er stor på 15- og 20-åringer. Men den er ikke like stor på 50- og 55-åringer. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Som sagt, det kommer veldig an på personene, på modenhet og stadie i livet. Mentalt sett er jenter mer voksne enn gutter ganske lenge utover tyveårene Er drit lei av å høre dette, jenter ser kanskje eldre ut å er litt mer veslevoksen. Men når alt kommer til stykket så er de minst like barnslig som alle andre, å like uansvarlig ikke minst. ontopic: så lenge de er over 16 så er det greit for meg. Endret 20. juni 2005 av Hyrlen Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Som sagt, det kommer veldig an på personene, på modenhet og stadie i livet. Mentalt sett er jenter mer voksne enn gutter ganske lenge utover tyveårene Er drit lei av å høre dette, jenter ser kanskje eldre ut å er litt mer veslevoksen. Men når alt kommer til stykket så er de minst like barnslig som alle andre, å like uansvarlig ikke minst. Word! Jenter er ikke mer modne. De prøver bare hardere å være veslevoksene. Endret 20. juni 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Er drit lei av å høre dette, jenter ser kanskje eldre ut å er litt mer veslevoksen. Men når alt kommer til stykket så er de minst like barnslig som alle andre, å like uansvarlig ikke minst. Dette er helt sant, at folk flest ikke skjønner det vet jeg ikke. Jenter kommer i puberteten tidligere enn gutter, er ikke dette kun anatomisk da? Synes at de fleste 15 år gamle jenter ikke er smartere eller kan ta mer ansvar enn gutter, og de er minst like barnslige som gutter på sin egen alder. Endret 20. juni 2005 av satyr-wongraven Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Jenta alder - gutte alder går alltid denne veien(altså jente<gutt) 14 - 16 15-17 16-19 17-21 18-23 19-25 20-27 21++++ Så lenge jenta er under 20år synes jeg det bør gå visse grenser... Men selvfølgelig det finnes grader av modenhet osv. Men det skumle er et lite mentalt overgrep fra guttens side når forskjellene blir for ille... Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Hei! Leste istad om noen som var "forelska' i læræ'n (å-å-å, forelska i læræ'n)". Disse var også sammen. Tipper eleven gjorde det bare av en eneste grunn. Å få bedre karakterer. Dette kalles "skolehore" og er ekkelt! For de som ikkje har skjønt det; man skal ikkje henge sammen med læreren sin på fritiden og ta "ekstratimer". Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Mentalt sett er jenter mer voksne enn gutter ganske lenge utover tyveårene Tillat meg: Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Jeg er selv 17år, og ville ikke gått mer en 2 år tilbake, maks 3.. Tror ikke jeg ville gått så mye lenger fremover heller En jente i 2 års radius syns jeg passer bra. Men dette har jeg sikkert et annet syn på når jeg blir litt eldre. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 U-utvikla og utvikla <- der går grensa Lenke til kommentar
PT Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Var det ikke B|Real som sa noe slikt som 'Old enough to pee, old enough for me'? :!: Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Mentalt sett er jenter mer voksne enn gutter ganske lenge utover tyveårene Tillat meg: http://www.richmondyl.org/photo_gallery/cl...ghing%20(2).jpg Når jeg ser hvordan mange jenter på min alder oppfører seg slutter jeg å tro på sånt bullshit. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Ikke alle. Vet om en 17-åring som er gravid med en på 43! Barnet skal beholdes. Det er sykt. Bare på Vestlandet... Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Møtte en jente som var 15 år gammel som var sammen med en gutt på 23. jeg syns en 15 åring ikke skal være sammen med noen over 17 (syns det er litt stygt også men det får gå) og ikke noe under 14 Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Som sagt, det kommer veldig an på personene, på modenhet og stadie i livet. Mentalt sett er jenter mer voksne enn gutter ganske lenge utover tyveårene Er drit lei av å høre dette, jenter ser kanskje eldre ut å er litt mer veslevoksen. Men når alt kommer til stykket så er de minst like barnslig som alle andre, å like uansvarlig ikke minst. ontopic: så lenge de er over 16 så er det greit for meg. kunne ikke vert mer enig. eller faktisk er vel heller jenter i ungdomskole alder mer barnslige sånn generelt Lenke til kommentar
smoke605 Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Ingen som planlegger å finne seg en gutt/jente som er yngst mulig! Blir man forelsket så blir man forelsket! Selvfølgelig så finnes det visse grenser Viss det funker for paret så syns ikke jeg at andre skal blande seg inn. Min menig er at man skal ikke kaste bort en sjanse til å ha det godt Lever ikke evig desverre Endret 21. juni 2005 av smoke605 Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Hvis den ene er under atten synes jeg det blir litt sykt med 5 år jeg... Jeg kunne hvertfall ikke tenke meg å være sammen med en 16-åring når jeg var 21... Jeg kjenner ei på 15 år som er sammen med en på 20... Fatter det bare ikke... Lenke til kommentar
smoke605 Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Det er din menig. Husk at om 10 år så vil den jenta være 26 å gutten 31 å da er d ingen som klager. Man må begynne i en ende! å viss det skulle begynne da jenta er 16 å gutten 21, so be it! Endret 21. juni 2005 av smoke605 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå