Gå til innhold

Hvor stor aldersforskjell før det blir "sykt"?

cheeplix

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, det er vel ikke det. Men det er jo vansklig og finne en jente på 17år som faktisk passer.

hehe ja, jeg vet, men han er drit grei fyr, er speider leder for broren min som er et par år eldre enn meg , vi drar på kino osv. Snakker om krigen osv. Han er også Naboen min ;D

Så når jeg skal på MicroPlex så kjører han meg noen ganger , kjempe grei.

Faktisk, jeg tror jeg kan regne han i "beste kamerats gjengen"

Dessuten så er søstra hans 1år mindre enn meg , og utholdelig pen ;)

Endret av FirstPrice
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Fikk et regelsett som jeg syns funker helt fint ;) brutt det grovt selv men det får så være!

Hvis man er over 20 kan alderen deles på 2, for så å plusse på 7 for å finne grensen.

Hvis man er under 20 og over 13 gjelder 3-års-regelen begge veier

Lenke til kommentar

Jentene er ikke mer modne enn oss gutta, de skaffer seg bare eldre kjærester for å prøve å heve seg over oss "smågutter".

Denne moten kommer snart til å forandre seg tror jeg, nå for tiden blir det mer og mer vanlig at mannen er mindre enn damen. Dette vises best i klassen over 25 år i dag, men jeg vedder på at grensen flyttes nedover.

Så om 10 år tror jeg dagens situasjon er omvendt, håper værtfall det ;)

Hater overlegne jenter med en 6 år gamlere kjæreste...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Snu trenden? Høres ut som en kjempeplan :) den er jeg lett med på!

Men jeg har en teori om at guttere syns det er skumlere med eldre jenter enn jenter synes det er med eldre gutter.. Men det kan jeg kanskje få noen tilbakemeldinger på?

Endret av Slettet-Axby2kEH
Lenke til kommentar
Jentene er ikke mer modne enn oss gutta, de skaffer seg bare eldre kjærester for å prøve å heve seg over oss "smågutter".

Denne moten kommer snart til å forandre seg tror jeg, nå for tiden blir det mer og mer vanlig at mannen er mindre enn damen. Dette vises best i klassen over 25 år i dag, men jeg vedder på at grensen flyttes nedover.

Så om 10 år tror jeg dagens situasjon er omvendt, håper værtfall det ;)

Hater overlegne jenter med en 6 år gamlere kjæreste...

åja, for alle del, det må du bare mene!noen jenter sikkert sånn, men ikke alle. det forstår vel sikkert du også??eller?

Lenke til kommentar
Men jeg har en teori om at guttere syns det er skumlere med eldre jenter enn jenter synes det er med eldre gutter.. Men det kan jeg kanskje få noen tilbakemeldinger på?

Jeg var sammen med ei jente på 19 år i 2 år, er 16 selv nå..

Selve forholdet går jo greit, men jeg slo nå opp for et par dager siden..

Lenke til kommentar
Når en jente er 17år og oppover ser eg ingen problem med alderen uansett.

Nei seff, da klarer de å tenke litt selv, men 13 - 14 åringer burde ikke være sammen med 18 - 19 åringer, what so ever!

Ikke alle. Vet om en 17-åring som er gravid med en på 43! Barnet skal beholdes. Det er sykt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
Når en jente er 17år og oppover ser eg ingen problem med alderen uansett.

Nei seff, da klarer de å tenke litt selv, men 13 - 14 åringer burde ikke være sammen med 18 - 19 åringer, what so ever!

Ikke alle. Vet om en 17-åring som er gravid med en på 43! Barnet skal beholdes. Det er sykt.

Æsj æsj æsj æsj. Håper foreldrene til jenten banker 43 åringen i filler! I would...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...