sinnaelgen Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) i iternet explorer ( den noeske versjonen) kan man skrive hoveddelen av adressen - trykke kontrooll + enter og programmet flyller ut resten hvis jeg gjør det i fire firefox så kommer barer den inrrnasonale adressen eks. hardware http//hardware.com hvor få til norsk adresse. http//hardware.no ps nå virker heller ikke formatringen Endret 20. juni 2005 av elg-elg123 Lenke til kommentar
Demolish Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 ctrl+enter tar vel det første forsøket.. prøv å legge til hardware.no som en favoritt med nettopp det navnet, så kan det hende det funker. Lenke til kommentar
TriNitroToluen Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 jeg skriver bare f.eks "hardware" jeg, så tester den md forskjellige endinger, funker som regel, men antageligvis ikke hvis noen ahr .com adressen. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) jeg ska prøve litt mere . er det neon instikiger i firefox som kan tvinge programmet å velg norsk adresse automatisk ( ctrl+enter) ? edit : prøvede med tv2 men firefox legger inn .com likevel. Endret 21. juni 2005 av elg-elg123 Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Iternet noeske kontrooll flyller inrrnasonale formatringen ahr neon instikiger prøvede. EDIT: Alle ordene er plukket fra innleggene over Endret 21. juni 2005 av la7dfa Lenke til kommentar
BUGS_Y Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Iternet noeske kontrooll flyller inrrnasonale formatringen ahr neon instikiger prøvede. What???? Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Iternet noeske kontrooll flyller inrrnasonale formatringen ahr neon instikiger prøvede. What???? Forsøk på oversettelse: () Internet norske kontroll fyller internasonale formatingen har noen innstillinger prøve det. Gav ikke noen mening her egentlig, snakk om å prøve seg på touch uten hell lissm. Ikke ett ord er jo skrevet rett Lenke til kommentar
Skroting Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Heisann, åpne firefox , skriv about:config i adresselisten finn nøkkelen som heter : browser.fixup.alternate.suffix og endre denne til .no Hvis det ikke virker : Åpne Options fra tools menyen, velg Languages under General Legg til Norwegian og flytt den øverst på listen. Nu burde det fungere! Beklager at jeg bruker engelse menyer men jeg bruker den engelse versjonen så ha litt tålmodighet med meg eller hva det en nu var Endret 21. juni 2005 av Skroting Lenke til kommentar
edahl Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Iternet noeske kontrooll flyller inrrnasonale formatringen ahr neon instikiger prøvede. ikke skrive på hw i fylle Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Heisann, åpne firefox , skriv about:config i adresselisten finn nøkkelen som heter : browser.fixup.alternate.suffix og endre denne til .no Hvis det ikke virker : Åpne Options fra tools menyen, velg Languages under General Legg til Norwegian og flytt den øverst på listen. Nu burde det fungere! Beklager at jeg bruker engelse menyer men jeg bruker den engelse versjonen så ha litt tålmodighet med meg eller hva det en nu var Hei, takk for tipset. Har eng. versjon her også. Fikk .com etter første fiks. Virket ok etter at norsk var satt som øverste språk. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 nå har jeg gjort begge instilingen - og startet firefoks på nyt mens jeg var opkoblet likevel velger programmet .com fistedet for .no. har også opdater til versjon 1.0.4 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 norsk adresse virker forsat ikke etter mit ønske. jeg bruker firefox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå