Gå til innhold

[løst]inlogingen svikter -hva er galt ( alt er ok nå)

Anbefalte innlegg

hva er det som er galt med inlogings rutinen hos dere i kveld ?

selv om jeg har krysset av automatisk inloging så måtte jeg logge meg inn manuelt.

da jeg ikke husjet det gamle passorde og klikke på linken for det så ble jheg bedt om å oprette nytt .

jeg satt som gjest på omtrent hver side - og må loge meg inn hvis jeg skal skrive noe

edit: det er i hvortfal noen av siden som viser at jeg er inlogget .

men når jeg skulle gpå siden for mine inlegg så var jeg bare sat som gjest

Endret av elg-elg123
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er forstset feil.

bl-a. nar jeg går inn på mine inlegg så blir jeg bet om å loge meg inn på nytt selv om jeg er inlogget på forum sin hoved side .

det samme skjer nå jeg går inn i programering.

husket ikke om det skjer på maskinen virker ikke og jeg aner ikke hvorfor

men når jeg er loge tinn på den siden så kan jeg velge en meldig og bare klikke på neste uten å blir gjest igjen

ps: har problemer med formatringen av denne teksten.

alle koden blir lag het til slutt i teksten selv om jeg markerer et ord legre frem i teksten før jeg setter inn en format kode

det nyttet heller ikke å flyte på teksten etter at koden hvar lagt inn - de ble en del av teksten og ikke formatert

Lenke til kommentar

virker forsat ikke.

når jeg kommer til hovesiden til forumet så må jeg loge meg inn selv om jeg har valgt at det skal huskes til neste gang .

selv om jeg er inloget og velger å gå til de forskjelige krtologine ( har ikke vert på alle - bare noen få) så må jeg logge meg inn på nytt hvis jeg skal skrive noe her

formatringen ( tager) blir plaser sist i teksten selv om jeg flytter markøren midt i teksten.

skal ikke koden bli paser der markøren står ?

har instil alle instiliger jeg kan komme på slik jeg mener de bør vere for at det skal virke.

det er også slik at hvis jeg begynner å skrive bruker navnet så kommer resten opp i et rulefelt . da er det bare velge det der.pasordet kommerogå fram av seg selv da

hva er galt ? hva kan jeg undersøke ?

Lenke til kommentar

QUOTE (@kd @ 25/06/2005 : 21:13)
Aktivert cookies i nettleseren din? Automatisk innlogging bruker en cookie/informasjonskapsel for å huske på brukernavn og passord.

Det er ikke noe du har deaktivert da? Er ikke denne funksjonen på fra før? Jeg har ikke satt på noe funksjon for dette, lagrer alle passord uansett.

Lenke til kommentar

tilate informasjonskapsler er ikke slåt på hos meg.

jeg kan forsøke å gjøre harware.no som untak.

men må jeg legge inn alle kartologi sidene ?

froklaring:

i firefox sin internet instilig er det ikke kruset av for å tilate informasjonskapsler .

det ere et valg som heter untak.

jeg opafer det slik at det kan bruskes til å tilate noen informasjoskapsler.

så lurere jeg på om jeg må legge inn untakene for hver side( forum karalogi) for å vere påloget på dem.

foreløpig ser det r ut som jeg må loge meg inn for hver karalogi

edit : har rete noen skrive feil

Endret av elg-elg123
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...