sinnaelgen Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) hva er det som er galt med inlogings rutinen hos dere i kveld ? selv om jeg har krysset av automatisk inloging så måtte jeg logge meg inn manuelt. da jeg ikke husjet det gamle passorde og klikke på linken for det så ble jheg bedt om å oprette nytt . jeg satt som gjest på omtrent hver side - og må loge meg inn hvis jeg skal skrive noe edit: det er i hvortfal noen av siden som viser at jeg er inlogget . men når jeg skulle gpå siden for mine inlegg så var jeg bare sat som gjest Endret 30. juni 2005 av elg-elg123 Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Jeg har ikke lagt merke til dette problemet. Sikker på at det ikke er lokalt hos deg? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 jeg vet ikke hva det kommer av. og nå sviktet outlok ogs - maste hele tiden ombruker navn og passord. selv når jeg bruker webmail - da får jeg intern feil . Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 nå er emalen i orden - må ha vært feil hos tele 2 firfox hade et valg som gjorde at datanaskine skule huske skjema dat - det kan vere det som var feilen. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 det er forstset feil. bl-a. nar jeg går inn på mine inlegg så blir jeg bet om å loge meg inn på nytt selv om jeg er inlogget på forum sin hoved side . det samme skjer nå jeg går inn i programering. husket ikke om det skjer på maskinen virker ikke og jeg aner ikke hvorfor men når jeg er loge tinn på den siden så kan jeg velge en meldig og bare klikke på neste uten å blir gjest igjen ps: har problemer med formatringen av denne teksten. alle koden blir lag het til slutt i teksten selv om jeg markerer et ord legre frem i teksten før jeg setter inn en format kode det nyttet heller ikke å flyte på teksten etter at koden hvar lagt inn - de ble en del av teksten og ikke formatert Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 virker forsat ikke. når jeg kommer til hovesiden til forumet så må jeg loge meg inn selv om jeg har valgt at det skal huskes til neste gang . selv om jeg er inloget og velger å gå til de forskjelige krtologine ( har ikke vert på alle - bare noen få) så må jeg logge meg inn på nytt hvis jeg skal skrive noe her formatringen ( tager) blir plaser sist i teksten selv om jeg flytter markøren midt i teksten. skal ikke koden bli paser der markøren står ? har instil alle instiliger jeg kan komme på slik jeg mener de bør vere for at det skal virke. det er også slik at hvis jeg begynner å skrive bruker navnet så kommer resten opp i et rulefelt . da er det bare velge det der.pasordet kommerogå fram av seg selv da hva er galt ? hva kan jeg undersøke ? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Aktivert cookies i nettleseren din? Automatisk innlogging bruker en cookie/informasjonskapsel for å huske på brukernavn og passord. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 QUOTE (@kd @ 25/06/2005 : 21:13) Aktivert cookies i nettleseren din? Automatisk innlogging bruker en cookie/informasjonskapsel for å huske på brukernavn og passord. Det er ikke noe du har deaktivert da? Er ikke denne funksjonen på fra før? Jeg har ikke satt på noe funksjon for dette, lagrer alle passord uansett. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Jo, det stemmer at cookies/informasjonskapsler er aktivert som standard. Dog kan elg-elg123 ha deaktivert det uten med vilje. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) tilate informasjonskapsler er ikke slåt på hos meg. jeg kan forsøke å gjøre harware.no som untak. men må jeg legge inn alle kartologi sidene ? froklaring: i firefox sin internet instilig er det ikke kruset av for å tilate informasjonskapsler . det ere et valg som heter untak. jeg opafer det slik at det kan bruskes til å tilate noen informasjoskapsler. så lurere jeg på om jeg må legge inn untakene for hver side( forum karalogi) for å vere påloget på dem. foreløpig ser det r ut som jeg må loge meg inn for hver karalogi edit : har rete noen skrive feil Endret 27. juni 2005 av elg-elg123 Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Jeg forstår ikke helt hva du mener... Kan du omformulere deg litt? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 nå ser det ut til at harware holder på inlogingen når jeg førd er inloget. men valget om å husket pasord og bruker navn til neste gang virker ikke. er det mange sm bruker dette valget ? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Du må tillate informasjonskapsler for at automatisk innlogging skal fungere, da brukerinformasjonen din lagres i en slik kapsel på datamaskinen din. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 når jeg gik direkte inn på dette inleget fra en epostmelding fra harvare (epost vasling) så kom det beskjed at det var et spret opvindu som ventet jeg måte bare tilate dette. så nå ble jeg inloget automatisk. takk for hjelpen Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Fint at alt har ordnet seg nå! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 *automatisk svar* Problemet er løst, stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg