hardcopy Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Hei! Jeg har nettopp bestilt Netshop sin kampanje PC for Mai og Juni. Jeg syns dette var det beste tilbudet til mitt bruk. Etter at jeg hadde bestilt maskinen kom jeg på at jeg har en ekstra HD på 50 GB og en ekstra DVD brenner ND-3500A som jeg ønsker å installere. Vil det bli problemer med power siden PS er på usle 350 W? Det siste jeg ønsker er at maskinen blir ustabil... Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Tror nok at det er hentet ut ganske mange watt allerede. Men jeg forstår heller ikke at du orker og putte inni en 50 gb.. Tror det skal gå fint med brenneren, men HDD'en ville jeg ikke ha putta inni Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 nei, 50 gb, ekje verdt d, brenneren kan du godt sett inni ja Lenke til kommentar
1995 Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Hei! Jeg har nettopp bestilt Netshop sin kampanje PC for Mai og Juni. Jeg syns dette var det beste tilbudet til mitt bruk. Etter at jeg hadde bestilt maskinen kom jeg på at jeg har en ekstra HD på 50 GB og en ekstra DVD brenner ND-3500A som jeg ønsker å installere. Vil det bli problemer med power siden PS er på usle 350 W? Det siste jeg ønsker er at maskinen blir ustabil... Takk for hjelpen! Putt gjerne begge deler inn, det er ikke noe problem i det hele tatt. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Hei! Jeg har nettopp bestilt Netshop sin kampanje PC for Mai og Juni. Jeg syns dette var det beste tilbudet til mitt bruk. Etter at jeg hadde bestilt maskinen kom jeg på at jeg har en ekstra HD på 50 GB og en ekstra DVD brenner ND-3500A som jeg ønsker å installere. Vil det bli problemer med power siden PS er på usle 350 W? Det siste jeg ønsker er at maskinen blir ustabil... Takk for hjelpen! Putt gjerne begge deler inn, det er ikke noe problem i det hele tatt. Da minker det VOLDSOMT på det som er igjen av det PSU'en kan gi! Ville IKKE putta inn den 50'gigen.... Lenke til kommentar
hardcopy Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 Takk for svar. Jeg skjønner at det er delte meninger om dette, men jeg regner med at det bare er å prøve, så får jeg ta problemene dersom de dukker opp? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Når nettbutikkene har så hard konkurranse om å få til den beste PCen for minst mulig penger, spares det på ting folk vanligvis ikke tenker over; kabinett og PSU. Det kan godt hende det går helt fint å sette inn en ekstra HD og DVD-brenner, og det kan godt hende det IKKE går fint. Dessuten er det ikke sikkert det er så tilrettelagt for kjøling i det kabinettet, og at du bør ha i hvert fall en ekstra kabinettvifte for å få unna varm luft som sirkulerer inni maskinen. Jeg ville aldri bygget en PC lik som Netshop sin kampanje-PC med under 400W kvalitets-PSU. Da har man i det minste noe å gå på. Lenke til kommentar
hardcopy Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 Ok. Uansett har vel disse PSUene Current limiter slik at jeg ikke brenner den opp ved for høy belsatning? Merkelig at han karen fra Netshop som svarte lenger oppe i tråden mente det skulle gå greit... Uansett syns jeg det var et bra tilbud. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå