Döden Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Dette er mer eller mindre en tråd hvor du kan poste alle din "guilty pleasures", innen filmer/serier. Det vil si, filmer eller serier du liker å se/underholder deg, selv om du selv vet det er så dårlig/klisjèfylt/dumt, at du egentlig ler litt av deg selv. Diskusjon er også forebeholdt denne tråden. Jeg starter: The Rock - DEN ultimate popcorn-filmen. Koser meg hver gang jeg ser den High School komedier - Ufattelig dumme, men særs underholdende (Porky's, American Pie, Road-/Eurotrip osv. er rosinen i pølsa) 24 - Finnes det noe mer klisjèfylt som har overbrukt konseptet sitt mer enn nettopp 24? Koser og ler meg faktisk gjennom en episode på TV2 just nu Splattere/Gamle kult- og zombiefilmer - Simpelthen digger klisjèfylte gamle splatter/slashere, selv om jeg ennå ikke har fått sett nok. Hvem digger ikke dèt? X-Files - Overbrukt, men særs spennende og "god" (IMO ) serie som omhandler alt fra djevelutdrivelse til UFOer og spøkelser, noe jeg finner "spennende" Det var det, for nå. Post dine filmer og, for all del, diskutèr. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 ca 300 filmer som tilsvarer 90% av den totale samlingen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 The Fast & The Furious (begge to) Bad Boys (begge to) Arnold-filmer Idol Dumme romantiske komedier (She's All That, Down With Love osv.) Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Family guy Nerdenes Hevn Swingers Pulp Fiction (ok, dette er en genial film, men eg ser den kvar gang eg ikkje har noko som helst å gjere på) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Pulp Fiction (ok, dette er en genial film, men eg ser den kvar gang eg ikkje har noko som helst å gjere på) Det er slikt man skal være stolt av! Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 24 - Finnes det noe mer klisjèfylt som har overbrukt konseptet sitt mer enn nettopp 24? Koser og ler meg faktisk gjennom en episode på TV2 just nu Nå sårer du meg Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Batman & Robin Batman Forever Ser ogsa 24, men er ikke ett hakk flau. Du kaller det klisje, jeg kaller det "tried and true". Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Den eneste dvd'en jeg ikke er så stolt over å ha er Jacob The Liar (kjøpte den uten å hørt no om den var bra eller ei). Ellers har jeg Jalla Jalla og Austin Powers-filmene. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Rocco og russen - "koser" meg hver gang jeg ser den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå