TaZ Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 En kamerat av fatteren skal ha seg lapptopp. Skal brukes på reiser utlandet,for det meste surfing via telefon. Er vel greiest med blåtann da? Eller så er en god skjerm viktig. Bra batteri tid er greit. Resten er mindre viktig... Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 greit med en liten en da, mac er ikke min førsteprioritet, men en 12" mac skulle vel duge? ellers er det plenty å velge mellom, siden han skal reise med den er vel 12" greit? Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Kan anbefale en 12" PowerBook! Hvis den er for dyr så kan du jo se på iBook, da. Dårligere konstruksjon og prosessorkraft, men skulle fungere greit. Jeg vet ikke om det er blåtann i iBooken. Standard på PowerBook. Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 en liten blåtann usb adapter koster ikke mer enn 3-400,-, så ikke tenk så mye på det, det viktigste er vel en kvalitets pc? om den ikke har blåtann kan du jo bare kjøpe en slik adapter? GL Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 greit med en liten en da, mac er ikke min førsteprioritet, men en 12" mac skulle vel duge? ellers er det plenty å velge mellom, siden han skal reise med den er vel 12" greit? Nja 12" PB eller egentlig de fleste 12" skjermene er ikke allverden. Har aldri helt funnet ut hvorfor. En sånn liten BT adeptor er noe jævelskap, irriterende og let å ødelegge. Personlig så hadde jeg gått for enten Sony sine syke nice laptoper (men det er vel ingen som importere de tror jeg så du må kjøpe de fra utlandet), men de kommer vel ikke med integrert BT. IBM har også noen kvalitets bærbare, men også fått noen elendige billigmodeller. Hvis du er modig så er såfall 15" PB en svært god bærbar med mye snax eks at tastaturet lyser opp når det blir mørkt i rommet. Men hvis du ikke skal ha mac, så skal du ikke ha mac end of diskusjon. Dell utrloig nok har noen bærbare som ikke er så ille. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 En kamerat av fatteren skal ha seg lapptopp.Skal brukes på reiser utlandet,for det meste surfing via telefon. Er vel greiest med blåtann da? Eller så er en god skjerm viktig. Bra batteri tid er greit. Resten er mindre viktig... Anbefaler at du tar en titt på f.eks. Dell X1 eller dersom den er litt for dyr kan du også sjekket ut Dell Latitude D410 som er litt billigere (og litt tyngre). Jeg har en X1 og er *meget* fornøyd med den - den er bitteliten (1.1kg) men klarer det utroligste. Den har også innebygget blåtann (du slipper altså dumme USB dongler) i tillegg til innebygget WLAN (802.11b/g). Det finnes en større tråd om X1 her. Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 hmm.... denne er jo kjekk da XPS gen 2 Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 hmm....denne er jo kjekk da XPS gen 2 En mer harry (og tung) maskin skal du lete lenger etter! Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 mac er uaktuelt. Karen kan såvidt bruke pc så å dytte en mac på han blir bare krøll.. Innebygget blåtann er et must,vil ikke ha ting stikkende ut på sia/bak... Lenke til kommentar
qwert Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Maskinen du er ute etter heter Asus W5A. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 mac er uaktuelt.Karen kan såvidt bruke pc så å dytte en mac på han blir bare krøll.. Innebygget blåtann er et must,vil ikke ha ting stikkende ut på sia/bak... greit at Mac er uaktuelt, men må bare påpeke at Macs brukergrensesnitt er 60 ganger bedre og enklere å forstå enn Windows... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå