Straydog Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Noen som har denne liggende, og som vil dele den (i 24timer)... Er nysgjerrig på hvordan denne remixen høres ut. Lenke til kommentar
jt1 Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Har den jeg. Den er bra! PM... Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Dette er ikke lovlig på dette forumet tror jeg.. *rapportert* Endret 20. juni 2005 av Stish Lenke til kommentar
diversity Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Funky den Edit: Du skulle ha den ja.. det er ikke helt lovlig.. de ga ut et album idag.. gå å kjøp det Endret 20. juni 2005 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
TMH Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Dette er ikke lovlig på dette forumet tror jeg.. *rapportert* Så vidt jeg vet er det lovlig å dele musikk mellom venner. Og hvis man argumenterer med at man fikk musikken av en venn på et forum, så er det jo ikke noe problem. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Dette er ikke lovlig på dette forumet tror jeg.. *rapportert* Så vidt jeg vet er det lovlig å dele musikk mellom venner. Og hvis man argumenterer med at man fikk musikken av en venn på et forum, så er det jo ikke noe problem. Er ikke ulovlig å laste ned.. Men det er ulovlig å dele.. Tror ikke venner eller ikke venner har noe med saken å gjøre Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Det er ulovlig i henhold til retningslinjene på forumet. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Stenges Til både trådstarter og andre som meiner dette er lovleg på dette forumet: Les retningslinjene så vil dykk oppdage at retningslinjene ang piratkopiering/warez av musikk, programvare og spel er mykje strengare enn Noregs lovverk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg