Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Noen som har erfaring med mc1 i england?

Inc

Anbefalte innlegg

Har en kollega som ikke var helt sikker på hvor seriøs dem folk er der.. Har ikke funne noen I-side, bare en epost adresse, litt rart siden det er ganske mange som har hørt om dem, men ikke noe mer. Poenget er at en må gi fra seg visa nr, de tillater ikke postoppkrav, det er jo litt synd. De skal vistnok ha mye rimeligere deler. Kjekt med litt info her, hvis noen har noe ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har en kollega som ikke var helt sikker på hvor seriøs dem folk er der.. Har ikke funne noen I-side, bare en epost adresse, litt rart siden det er ganske mange som har hørt om dem, men ikke noe mer. Poenget er at en må gi fra seg visa nr, de tillater ikke postoppkrav, det er jo litt synd. De skal vistnok ha mye rimeligere deler.  Kjekt med litt info her, hvis noen har noe  ;)

Heihei. Har selv nettopp benyttet meg av MC1 til å kjøpe drev og kjede til cbr'n min. Forhåndsbetalte til de og de sa at jeg skal ha delene her på onsdag. Kan poste en melding og si hvordan det gikk. Til nå er jeg ihvertfall strålende fornøyd. Får svar etter kort tid på mail.

Edit: Forresten så holder de på å mekke side men den er ikke ferdig før til høsten etter det jeg vet. Det jeg har hørt er at de skal være veldig seriøse og kunne sykkel

Endret av enrax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...