Spirre Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 kobler kameraet til maskina mene den vil ikke la meg kopiere over filer. den prøver å kontakte mene får bare feilmelding (den sier den er i bruk eller opptatt ). noen som vet om det trengs noen drivere eller om det kan være maskina som krangler litt? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Sikker på at du har skrevet modell navnet rett? , google finner ikke den modellen du har oppgitt, med untaket av denne tråden og 2 asiatiske sider. Jeg antar at kamera bruker minnekort så en "dyr" men enkel løsning er å skaffe en minnekort leser. Lenke til kommentar
aksjonist Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Sikker på at du har skrevet modell navnet rett? , google finner ikke den modellen du har oppgitt, med untaket av denne tråden og 2 asiatiske sider. Jeg antar at kamera bruker minnekort så en "dyr" men enkel løsning er å skaffe en minnekort leser. Skal sikkert være 0 og ikke O; dcr-hc20e. Det gir 64000 svar på google: http://www.google.no/search?hl=no&biw=1003&q=dcr-hc20e&meta= Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Dette er et videokamera, og passer derfor best i videokategorien. Flytter den dit. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 takk for retting av serienr og trådplassering mene, noen som kan hjelpe med det egentlige problemet? Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Når du kobler til kameraet med firewirekabelen (IEEE 1394) må du huske på at kameraet skal vere avslått. Når du har koblet til kameraet setter du på modusen "spill av" eller noe sånt. Da skal dataen få kontakt med kameraet. For å overføre filmene kan du for eksempel gå i movie maker hvis du ikke har noen andre redigeringsprogramer som støtter dv kameraer. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) firewire? hm nå ble jeg plutselig usikker, jeg tror eieren bruker usb. mene det er kanskje same regelen for usb også? skal teste det med å ha det avslått i alle fall edit: du må ha et spesielt program for å få kopiert over filmene? for da vi prøvde å koble det til så kom det opp i min datamaskin, og da vi åpna det ikonet så kom det bare opp en tom mappe. et hvert forsøk på å lokalisere/søke etter filmer eller bilde ble avbrutt med feilmelding om at det er i bruk eller opptatt Endret 30. juni 2005 av Spirre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå