Gå til innhold

Sony DCR-HC2OE problemer

Anbefalte innlegg

kobler kameraet til maskina mene den vil ikke la meg kopiere over filer. den prøver å kontakte mene får bare feilmelding (den sier den er i bruk eller opptatt :no:).

noen som vet om det trengs noen drivere eller om det kan være maskina som krangler litt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sikker på at du har skrevet modell navnet rett? , google finner ikke den modellen du har oppgitt, med untaket av denne tråden og 2 asiatiske sider.

Jeg antar at kamera bruker minnekort så en "dyr" men enkel løsning er å skaffe en minnekort leser.

Lenke til kommentar

Når du kobler til kameraet med firewirekabelen (IEEE 1394) må du huske på at kameraet skal vere avslått. Når du har koblet til kameraet setter du på modusen "spill av" eller noe sånt. Da skal dataen få kontakt med kameraet. For å overføre filmene kan du for eksempel gå i movie maker hvis du ikke har noen andre redigeringsprogramer som støtter dv kameraer.

Lenke til kommentar

firewire? hm nå ble jeg plutselig usikker, jeg tror eieren bruker usb. mene det er kanskje same regelen for usb også? skal teste det med å ha det avslått i alle fall

edit: du må ha et spesielt program for å få kopiert over filmene?

for da vi prøvde å koble det til så kom det opp i min datamaskin, og da vi åpna det ikonet så kom det bare opp en tom mappe. et hvert forsøk på å lokalisere/søke etter filmer eller bilde ble avbrutt med feilmelding om at det er i bruk eller opptatt

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...