Snorre Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Jeg og en kamerat har nå bestemt oss for å starte en ny divisjon i klanen min for BF2. Jeg søker da medlemmer som kunne ha lyst til å spille aktivt i klan. Vi kommer da til å spille mest for å ha det gøy, men kommer til å prøve å vinne så langt det går. Jeg stiller noen krav til deg som person: Alder: 16+ år gammel. Det kan gjøres unntak dersom du er svært moden. Maskinvare: Du bør ha maskinvare som takler spillet uten hakking. Annbefalt maskinvare står på BF2 sine hjemmesider. Ellers skal jeg prøve å få satt opp en ventrilo-server, så head-set er ikke å forrakte. Ellers gjelder kardemommeloven. Har heller ikke imot folk med humor og humør. Jeg trenger også noen til å lage hjemmeside. Har kunn forum nå, og noen som har greie på hvordan man setter opp ventrilo-server. Kontakt meg over PM Mail: snorremd AT hotmail DOT com eller orresnei AT gmail DOT com Forumet mitt: orresneiDOTcomSLASHforum Endret 20. juni 2005 av Orresnei Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 Jeg søker da fortsatt medlemmer til klanen min. Jeg har nemlig meget lyst på medlemmer! Lenke til kommentar
CHB3 Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Jeg søker da fortsatt medlemmer til klanen min. Jeg har nemlig meget lyst på medlemmer! Spørr på battlefield.no der har du større sjanse for å få svar Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Jeg søker da fortsatt medlemmer til klanen min. Jeg har nemlig meget lyst på medlemmer! Spørr på battlefield.no der har du større sjanse for å få svar Har nok allerede gjort det du Er nok ikke så sikker på at det noe større sjanse der nei! Endret 24. juni 2005 av Orresnei Lenke til kommentar
Plukk Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 De fleste allerede etablerte klanene har vel rekruttert en stund, så det er players market når det gjelder rekruttering. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 Er det noen der ute som har muligheten til å sette opp en BF2 server som ikke har klan enda. Det er ganskje nyttig å ha egen øvings server, der vi kan øve oss på forskjellige ting. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 For å leie server til å spille på kommer jeg til å kreve en 200 kr sirka fra medlemmene hvert år. Dette burde de fleste ha råd til, spesielt siden de har rådt til en maskin som kan kjøre BF2. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 For å leie server til å spille på kommer jeg til å kreve en 200 kr sirka fra medlemmene hvert år. Dette burde de fleste ha råd til, spesielt siden de har rådt til en maskin som kan kjøre BF2. Funderte på å bli med, men 200kr? Hvordan skal det betales, paypal eller hva det nå heter? Lenke til kommentar
jadacool Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) Spiser alt....... ................ Jeg har nemlig meget lyst på medlemmer! Endret 27. juni 2005 av jadacool Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 Spiser alt....... ................ Jeg har nemlig meget lyst på medlemmer! Hva skulle det være godt for? Det er jo ganske åpenlyst at nyetablerte divisjoner gjern har lyst på medlemmer så de kan sette i gang med treninger og lignende. Etter hvert som tiden går kommer flere til å føle seg moden nok for klan i forhold til "BF2-skillsene" sine. Tror nok egentlig ikke at det å skaffe medlemmer blir et problem, men har alikevel lyst på medlemmer. Lenke til kommentar
and91 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Orresnei, jeg får meg spillet på fredag tenker jeg, og har veldig lyst til å joine clanen din hvis det fortsatt er plass? er en veldig artig gutt, som liker å ha faste folk å spille med. Hjelper også hvis de er greie Bare å gi meg Ip, en til hvilken server du / dere vanker på så stikker jeg innom vettu Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Orresnei, jeg får meg spillet på fredag tenker jeg, og har veldig lyst til å joine clanen din hvis det fortsatt er plass? er en veldig artig gutt, som liker å ha faste folk å spille med. Hjelper også hvis de er greie Bare å gi meg Ip, en til hvilken server du / dere vanker på så stikker jeg innom vettu Det skal jeg gjøre. Kan jo nevne at jeg bruker å henge på en av battlefield.no eller broadpark games sine servere. Lenke til kommentar
goose Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Spørs hvor aktive medlemmer dere leter etter. Jeg kan ikke forbinde meg 100% og stille på alle treningnee osv da jeg skal studere, men når jeg får tid vil det nok gjerne bli BT2. Av tideligere erfarig(BF 1942) (venter på BF2) så er jeg ikke den dårligste men ikke den beste heller. Jeg er mest interesert i å ha faste spille folk + at fokl som kan detta med team play. Damt jeg savner dette på CS. Man kan ligge bå bonn av score lista men har men god team så plutselig ligger man på toppen. Så har dere lyst på en medlem som vil spile med god team samarbeid men som ikke kan forplikte seg helt i 100% og som ikke her av de beste så si i fra. Jeg kommer evartfall til å prøve å bli god på div ting bla. flyging. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Slik jeg ser det så gjør det ikke så mye om du ikke stiller 100%. Divisjonen har nå ti medlemmer, og vi trenger 20+. Dessuten rtenger vi noen gode jagerpiloter, da dette er noe vi mangler. Ellers regner jeg med at du består aldergrensen på grunnlag av at du studerer . Regner med at det er høtskole/univeristet det går i? I såfall er alltid litt eldre folk velkommen. Enda er det igen kits som er opptatt da vi prøver å finne ut hvem som duger best til hva, men jeg setter pris på en som kan spille litt antitank da dette er noe jeg opplever at få i klanen velger. Klan handler jo mye om teamplay så dette vil det bli mye av om du velger å bli med oss. Hittil har det vært stor variasjon i kvaliteten på teamplayet vårt (Vi har hatt to treninger). Jeg har da bare vært på en av dem grunnet ukjente årsaker. Uansett, følte at vi greide å få til skikkelig teamplay de to første rundene. De andre synes jeg vi gikk for mye alene osv selv om vi hadde squad. Dette er dog noe klanen kommer til å øve på. Når det kommer til spille server og ventrilo server har vi ikke fått satt opp dette enda. Det finnes nemlig to alternative måter å gjøre dette på. Enten kan man leie spill-server og ventrilo server. En 32-slot spillserver koster rundt 4000 kr i året, og en ventrilo server koster vel betraktelig mye mindre (har ikke disse tallene i hodet). Uansett, hvis jeg skal bruke denne metoden, kommer jeg til å dele utgiftene på alle i klanen. Det vil si at om vi er 20 stykker må hvert klanmedlem betale 200-250 kr året. Dette burde alle klare å hoste opp. Eneste problemet er at vi må finne ut av en betalingsmetode. Det andre alternativet blir at noen i klanen hoster en server selv (Denne må da ha anbefalte systemspesifikasjoner), på en god internettlinje. Denne internettlinjen bør da minst ha 4mb/s ut og inn. Dette er altså minimum. Dog krever det ikke så mye å hoste ventrilo-server så dette kan vel egentlig nesten hvem som helst gjøre, som har en ledig maskin eller server. Ellers må jeg jo få ønske deg lykke til med studiene dine. Hva er det du studerer? For min del kan du godt bli med i klanen, men ta deg et lite besøk her og gå inn på rekruteringskategorien. Skriv så en søknad. Dette er nesten bare en formalitet, så du kan egentlig si at du er med allerede, om du da har lyst. Lenke til kommentar
goose Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 tar kontakt med deg så fort jeg lykkes med anskafelse av BF2. Skal studere Bachelor i Bygg tenkte på andre grad da jeg har Bachelor i software enginieering fra før Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 Vi trenger fortsatt flere medlemmer til BF2-divisjonen. Har nå fått 10 medlemmer, og flere kommer. Har fått låne en evntrilo-server. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå