Bornslip Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Kjøpte Intellimouse Explorer 4.0 for ca et år siden nå, og har vært kjempefornøyd med den, men nå i det siste så har det blitt fryktelig dårlig respons i venstre-knappen. Det skjedde bare plutselig, at den på helt vilkårlige tidspunkt ikke greide å registrere at jeg trykker. Dette er jo mildt sagt irriterende, fordi jeg må sitte og klikke flere ganger før det skjer noe flere ganger... Jeg vet ikke om feilen er hardware- eller software relatert. Men musa funker helt fint, men til tider vil den ikke registrere at jeg trykker. Det som er litt rart er at jeg kun opplever dette i windows, ikke når jeg spiller... Jeg har også prøvd å justere på innstillinger i kontrollpanel uten hell... Noen som vet? Endret 20. juni 2005 av Bornslip Lenke til kommentar
Keworkian Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Dette er et helt vanlig problem med denne musen, har selv byttet 2 stykker pga. dette... så er nok bare å finne fram kvittering å traske til butikken en tur Lenke til kommentar
BKB Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Hvis det fungerer fint i spill, og buggen ligger når du er i Windows bør det ikke være noe feil med selve musen men et driver problem. Prøv og oppdater/avinstaller drivere og se om den fungerer bra med standard/oppdaterte drivere før du eventuelt sender den tilbake og får en ny. Lenke til kommentar
Bornslip Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Har lest litt rundt nå og funnet ut at dette er et vanlig problem med musa, sånn som Keworkian sa, så det blir nok en ny mus på meg ja...takk igjen, Microsoft... Endret 20. juni 2005 av Bornslip Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå