Playmofetish Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Jeg har fått tak i en Northwood 3,06GHz/533/512 med serienr SL6PG, som har sittet i en bærbar PC. Jeg har ingen hovedkort å teste med, så jeg vet ikke om den fungerer, eller hvilken stepping det er. Akkurat nå har jeg ikke råd til å kjøpe inn deler til den, så jeg tenkte jeg kunne få en anbefaling av dere på hva jeg bør kjøpe inn/matche denne prosessoren med, slik at jeg får oppfyllt kriteriene mine: - Lavt budsjett (tenker demo-hovedkort fra Komplett og lignende..) - Trenger i første rekke ikke tenke på kabinett , bare de viktigste komponentene. - Har en PC fra før av, så dette blir bare en eksperimentell PC. Det jeg lurer på er anbefaling til hovedkort, kanskje grei og god kjøling, samt hva jeg kan forvente av resultater/BIOS-oppsett. Noen som vet om disse kjører greit på 200MHz FSB? Isåfall å senke multiplikator litt. Jeg fant en fransk side der de tydeligvis har klokket denne til 3,7GHz ved å øke FSB og vcore litt. Endret 20. juni 2005 av Playmofetish Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 MP på p4 er låst, med mindre det er en ES (engineering sample) CPU. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå