krizkriz Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Lurer på hvor man senker bilen? Verksted?? Gjøre selv...? Har ikke så mye peil på dette. Noen butikker som selger spoiler eller lignende til bilen min? Honda Accord 86 EX 2.0i Kristian Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Hvis du har utstyr og peiling så kan du jo senke bilen selv. Men siden du spør tror jeg det er greiest å bare sette den på verksted. Da får du jo tatt firehjuls kontroll i samme slengen. Lenke til kommentar
Nord3ng Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Du kan kjøpe senke fjære å gjøre det selv, men det beste er å få gjort det på et verksted, hvis du er usikker Endret 22. juni 2005 av Nord3ng Lenke til kommentar
Inc Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) En pleier som regel å senke bilen der hjulene er hehe, kunne ikke dy meg. unnskyld! Edit: dem selger slike senke fjær\sett på biltema, nå har jeg ikke prøvd dem, så...vet ikke om de duger. Endret 22. juni 2005 av regga Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Edit: dem selger slike senke fjær\sett på biltema, nå har jeg ikke prøvd dem, så...vet ikke om de duger. Mener du sånne klips-aktige greier som klemmer fjærene sammen? Aldri i verden om jeg hadde tørt å kjøre med noe sånt! På Eiker Motorshop selger de senkesett til din Accord. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Lurer på hvor man senker bilen? Verksted?? Gjøre selv...? Har ikke så mye peil på dette. Noen butikker som selger spoiler eller lignende til bilen min? Honda Accord 86 EX 2.0i Kristian Vet du hvordan man skifter støtdempere på bilen, er montering av senkesett en kurrant affære. Lenke til kommentar
Nord3ng Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) Når du skifter demperne på en bil tar du bare av hjulet, og setter to skiver i fjerene og strammer de opp slik at du kan ta de ut. så er d bare å løse på fire skruer til demperen. to i motor rommet og to nede. Dette kan vell kansje variere fra bil til bil. Men du burde kanskje ha gjort dette noen ganger før, før man begynner å eksprimintere. Endret 23. juni 2005 av Nord3ng Lenke til kommentar
kvafjord Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Ikke bruk Jamex senkefjærer, de er tynne og tåler lite Og visst du har en kompis som kanskje er mekaniker eller no så kan du jo høre med han om hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå