Data-aid Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Har oppgradert min pc med oppgraderingspakke fra Komplett. Denne pakken Når jeg starter så starter alle vifter også kommer det bare 3 pip. Når jeg ser på D-bracket så er led 2,3, & 4 røde, som ifølge boken indikerer "Early Chipset Initialization". Problemet er at jeg finner ikke noe mer informasjon om dette. Jeg har prøvd oppstart med kun HK, minne og skjermkort. Har forsøkt med 2 forskjellige skjermkort og 2 forskjellige rambrikker. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Prøv å reset BIOS, og se om det hjelper. Du har prøvd alle minneportene også? Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Hvilke minnebrikker bruker du. Kan være det som er problemet, har vært borti det på to msi hovedkort. Lenke til kommentar
Data-aid Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 Hadde oversett at ram pos 1 var helt til høyre. Jeg hadde 3 brikker som jeg monterte fra venstre mot høyre. Da ble pos 1 tom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå