The_Norsemen Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Hei:) viss eg har dette hovedkorte kan eg bruke 2stk radeon kort da? eller bare ett? men kan eg bruke 2 forskjelige nforce kort da? Endret 20. juni 2005 av The_Norsemen Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Kun ett. For å bruke radeon må du ha ATi express hovedkort og et master ATi Crossfire edition kort Lenke til kommentar
MortenGj Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 SLi er nVidia sitt system for å la 2 GPU'er samarbeide for å jobbe mer effektivt. Hvis du har lyst på tilsvarende for ATi (radeon) må du ha det som heter CrossFire (Først annosert som AMR(ATi multi rendring)) Og da kan ikke du ha dette hovedkortet i det hele tatt! Men hvis du kjøper et hoverdkort med støtte for CrossFire så kan du kjøre 2 ati kort. Men da må du huske at et av disse må være lagd i CrossFire versjon! -MortenGj Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Men kan man kjøre to radeon-kort i non-SLI mode der da? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Men kan man kjøre to radeon-kort i non-SLI mode der da? Ja, hvis målet er å ha fire skjermer så kan du det... Spilleytelsen blir ikke noe bedre enn med et kort... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 EMNETITLER MED UTELUKKENDE STORE BOKSTAVER ER IKKE NOE VI ER SÆRLIG BEGEISTRET FOR HER PÅ FORUMET. VENNLIGST BRUK "EDIT"-KNAPPEN I FØRSTE INNLEGG, OG FIKS DETTE. HVIS IKKE, BLIR TRÅDEN STENGT. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg