ELR Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Jeg har laget en liten applet som har tilgang til å lese og skrive en tekstfile. For å få dette til må appleten startes med en litt spesiell kommando, siden en policy-fil må tas med. Når jeg bruker java sin appletviewer startes appleten med denne kommandoen: appletviewer java.security.policy=all.policy test.html Hvordan kan jeg legge dette inn i en html-link? Linken skal åpne en ny side hvor denne appleten skal kjøre. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Hvorfor ikke bare åpne den INNE på den siden du linker til? Dette er vel feil forum å spørre i? Lenke til kommentar
ELR Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 Kan gjerne åpne den inne på siden, men må få med i html-koden som åpner appleten at policy-filen skal tas med. Uten denne sørger java.security for at jeg mister tilgang til å lese og skrive filer. Denne tilgangen må jeg ha. Det jeg lurer på er hvordan html-koden skal se ut for å kunne opprettholde denne tilgangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå