Complexity Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 får denne feilbeskjeden når jeg spiller gta sa: får den ca 15 min etter at jeg har startet spillet, og så trykker jeg bare alt + tab så fortsetter jeg. så kommer den igjen litt senere. har sapphire radeon 9600xt atlantis. og det fungerer helt fint på andre spill.. har klokket det før. men det er ikke klokket nå.. tror dere det hjeper å instalere driveren på nytt?.. Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Kan være dårlig kjøling. Prøv å oppdatere skjermkort driver, hvis ikke det hjelper prøv å spille med dataen åpen. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Kan være dårlig kjøling. Prøv å oppdatere skjermkort driver, hvis ikke det hjelper prøv å spille med dataen åpen. Tror neppe det er temperaturen. jeg får samme feilmelding når jeg spiller SA, men ikke når jeg spiller hverken Hl2 eller doom3 og det er vel spill som krever mer enn SA?har også prøvd med mange forskjellige drivere men ingenting hjelper.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Kan være dårlig kjøling. Prøv å oppdatere skjermkort driver, hvis ikke det hjelper prøv å spille med dataen åpen. Tror neppe det er temperaturen. jeg får samme feilmelding når jeg spiller SA, men ikke når jeg spiller hverken Hl2 eller doom3 og det er vel spill som krever mer enn SA?har også prøvd med mange forskjellige drivere men ingenting hjelper.. spiller alle andre spill helt smertefritt:P.. det vill si: hl2, nfsu2, bia, srs, battlefield 2 demoen!!, richard burns rally +++ og tror bare skjermkortet blir varmere om jeg tar av sidedøren.. har nemlig en 80mm vifte som blåser på skjermkortet der:P har tilsammen 6 vifter i pc'en fant jeg ut:P skal prøve å instalere driveren på nytt. har den nyeste (catalyst 05.5) edit: 504 inlegg (pokkern at jeg ikke oppdaga nr: 500 ) Endret 20. juni 2005 av complexity Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Jeg har og samme problem. Når jeg spiller hl2, doom3, battle of middleearth osv så får jeg ingen feilmeldinger, men når jeg spiller Star wars republic commando eller Act of war så henger pc`en seg til slutt etter noen vpu recover meldinger om at vpu recover har reestartet graffik akselerator. Finner heller ikke ut av det Tror jeg bør vente med å kjøpe GTA SA til jeg fikser dette problemet då Endret 20. juni 2005 av Marcelo Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 jeg instalerte driveren på nytt og så fant jeg ut at i ati center kan man skru av at han skal vise denne beskjeden nå funker det helt fint.. Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 jeg og skrudde av men til slutt så henger det seg, pc`en fryser. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 hmm.. spilte gta i over en time i stad,, hengte seg aldri.. bare ca 5 sec der han låser seg (sikkert vpu greiene.. men han viser ikke beskjeden) og han fortsetter etter 5 sec og det skjer bare en gang.. det gjør meg ikke så mye Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 alle har problemer med 9600xt, inkl meg, jeg fikk fiksa det sånn noen lunde, men jeg har bestillt meg 6800 kort nå, er så møkka lei 9600xt prblemer nå Lenke til kommentar
devilrazor Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Dette gjelder når spillet stopper opp å kommer opp med en feil melding ikke VPU.. -------------------------------------------------------- GTA = SA Ser ut som det kan være Ram problemer altså minne , byttet fra TwinMOS til Crucial da var problemet borte.. Spillt i mange timer nå ingen feil etter bytte Spec info: Abit AV8, K8T800 PRO, Socket-939, ATX SATA,GbLAN, Firewire, DDR, Lyd, AGP8X Crucial PC3200 DDR-DIMM 2048MB CL3 KIT Kit w/two matched PC3200 CL3 DDRs AMD 3200+ Nvidia 6800gt GH 256mb Har dere mulighet til å bytte så prøv det et hint fra meg Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Dette gjelder når spillet stopper opp å kommer opp med en feil meldingikke VPU.. -------------------------------------------------------- GTA = SA Ser ut som det kan være Ram problemer altså minne , byttet fra TwinMOS til Crucial da var problemet borte.. Spillt i mange timer nå ingen feil etter bytte Spec info: Abit AV8, K8T800 PRO, Socket-939, ATX SATA,GbLAN, Firewire, DDR, Lyd, AGP8X Crucial PC3200 DDR-DIMM 2048MB CL3 KIT Kit w/two matched PC3200 CL3 DDRs AMD 3200+ Nvidia 6800gt GH 256mb Har dere mulighet til å bytte så prøv det et hint fra meg mener du bytte ram og skjermkort? for jeg og har twinmoss 1 gb det kan jo ver det mine specs: Skjermkort: Radeon 9600XT 256mb video minne Skjerm: Samsung Syncmaster 173T Harddisker: 2x Vannlige ATA harddikser tror jeg, 1x 20gb 1x 200gb Ram: 2x 512DDR Twinmoss Nettverkskort: 2Gb Lan( innebygd i hovedkortet) og et trådløst som følgte med Prossesor: AMD 64 3200+ Hovedkort: MSI KN8 Neo2-54G Cd/DVD rom: 1x Nec Dual Layer DVD brenner Lydkort: innebygd i hovedkortet Webcam: Logitech Quickcam Pro 4000 Keyboard/Mus: Logitech Cordless Desktop Pro Keyboard & Logitech MX1000 Mus Vifte kontroller: Cooldrive 4( men har ikke fått an te å funke ennå) TV Kort: 1x PixellView Floppy Disk: 1x Standard Samsung Disketstasjon PSU: 400 watt northq Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 må inrømme at dette er første gangen jeg er plaget med dette kortet.. liker det ganske godt (spiller ræva av kompisen min.. han har fx 5200 ) men jeg har en elendig 512mb rambrikke... noe billigdritt fra komplett kansje det kan være feilen ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå