Fast Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Hei, håper at noen av Dere kan fortelle meg hva som problemet/defekt på min pc. For en tid siden begynte skjermbilde å forandre seg, bare sklir utover sakte men sikkert(ser ut som at etterhvert som pcèn får opp tempen, blir skjermbildet større) slik at jeg må juster bredden på skjermen med monitorjusteringen. Åpner jeg en mappe, så blir skjermbildet mindre, klikker den vekk - svup, så forsvinner skrivebordet ut i sidene igjen. Dette har jeg prøvd: Reinstallasjon av skjermkort(TNT2 M64 pci-kort) og oppdatering av drivere - ingen forbedring. Avinstallerte kortet på nytt, installasjon av et lånt AGP kort - ingen forskjell. Røsket vekk monitoren, koblet til en lånt 17 tommer, neisj samme viset. Formaterte sys disken, ny intallasjon av WinMe(som jeg hadde kjørt med i over et år uten problemer, før dette skjedde) men fremdeles på samme viset. Under installasjonen, fikk jeg forøvrig opp en feilmelding om at driveren som viser tingene riktig på skjermen er skadet, og må installeres på nytt, men dette har jeg jo oxo prøvd flere ganger med nyeste drivere for TNT kortet. Kan det være hovedkorter(KT7-RAID, cpu (Thunderbird 900) eller harddisken som krøller eller what the F$$$ is wrong.....Fortvilt.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå