Boralis Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Netshop vil i August åpne showroom med hentelager i Oslo. Dette for å øke tilgjengeligheten for derws kunder samt kunne vise frem spennende varer fysisk . Etter bestilling på nettet eller deres showroom, kan kunden umiddelbart hente varene i deres lokaler i Stanseveien 27 på Kaldbakken. Netshop har også utvidet sitt sentrallager i Sandefjord betydelig og vil også åpne nettbutikk i Sverige i løpet av Juli . Endret 20. juni 2005 av Snekker`n Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Håper NetShop ivaretar sin gode service, selv om de blir større. Typisk at når en bedrift blir større, så blir de mer "overlegne". Lenke til kommentar
Cluster1 Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Kaldbakken mener du vel.. Perfekt, det er rett i nabolaget mitt så nå blir det slutt på å vente på posten Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Har hørt at det går dårlig med netshop jeg, men jeg kan jo ha hørt feil, dette motbeviser dette ihvertfall. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Håper NetShop ivaretar sin gode service, selv om de blir større.Typisk at når en bedrift blir større, så blir de mer "overlegne". Håper virkelig ikke det skjer! Komplett gikk i den retningen i mine øyne, noe som gjorde at jeg oppdaget Netshop. Edit: Netshop med stor N. Endret 20. juni 2005 av fargoth Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Har handlet mange ganger av både Netshop og komplett flere ganger og har bare erfart en dans på roser med dem. Har hatt en retur på netshop, rask behandling av returen og god tilbakemeldinger på e-mailene jeg sendte. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Dette er kjempebra av Netshop og hentelageret er like ved meg Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 pssst snekkern http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=434511 vet ikke hvem som var først, men det er den offisielle tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå