Gå til innhold

Intel 865G-Hvilken formfaktor?

btbtbt

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg har tenkt å starte å bygge en ny pc med et hovedkort jeg har liggende, men jeg aner ikke hvilken formfaktor dette har (kabinett som passer)

Har Intel 865G...Hvilken formfaktor er det?

Takker for alle svar!!!!

Mvh

Thomas

Edit: sry jeg fikk feilmelding 1.gang så jeg tok tilbake å sendte inn på nytt, men det viste seg at det var posta 1.gang alike vel...

Endret av btbtbt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Intel 865G er et brikkesett med implementert skjermkort, og altså ingen formfaktor. Eh, ta fram metermålet ;) og legg inn resultatet her.

edit: det er nok bare "pingleserveren" til Hardware.no som ikke klarte ta unna den store mengden trafikk da du sendte første meldingen.

Endret av tjaa
Lenke til kommentar
*søren*egentlig bare kjedelige kabinetter til denne typen...Blir vel isåfall nødt til å kjøpe nytt hovedkort...

De er ikke all verden nei, men to micro-kabinetter jeg har bygget i som faktisk er ganske pene in natura (syns jeg da, og hvis man ikke har imot sort/ sølv):

AOpen H450B

H450B.gif

og Chieftec BS-01B

BS-01B-B-B.jpg

Et par tips: Strømforsyningen må levere nok og helst være stille, ellers blir det en belastning å høre på høy suselyd. Det med stillhet er et sjangsespill mht. billige kabinetter.

Har bare vært borti 1 atx-kasse som ikke passet MicroATX, og den var superbillig (sånt henger vel gjerne ihop).

Endret av tjaa
Lenke til kommentar

jeg ga vell en 700 - 800 kroner for mitt chieftec matix (samme som dragon men med litt anerledes font) midi tower, syntes det funker helt strålende jeg. men et CM Stacker er jo pent da, 1200 kr.

men som nevnet over trenger du vaneligvis ikke noe micro atx kabbis for micro atx kort, det er i vertfall hull i mitt chieftec kabbis for micor atx.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...