OC-Freak Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 Hvis jeg husker riktig, har trådstarter hatt lignende problemer med samme webshop. Dermed lurer jeg på en ting. Hvorfor ikke bare handle et annet sted? Vel - vet DU når jeg kjøpte/fikk disse varene? Så ja - det er mulig jeg handler helt andre plasser nå ja..... Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 Returnerte ett Abit IC7-MAX3 i875P, som var utlevert til dem den 10.6.2005. I dag (20.6.2005) fikk jeg "erst for defekt vare" ordrebekreftelse. Dvs 6 virkedager på returbehandling, ikke i toppsjiktet hastighetsmessig, men greit nok. Klager ikke på det. Hey jeg bare lurer på en ting.. jeg returnerte en iiama prolite lcd (altså sendte) på tirsdag 14. og jeg har hverken sett noen mail eller noen pakke... er det slik at man kan se under "ordrestatus" om de har sendt meg en ny skjerm? Returnerte du den til netshop for reklamasjon vil du få en ordrebekreftelse når skjermen er ferdig feilsøkt av Netshop. Har du ikke mottatt denne ordrebekreftelsen er nok ikke skjermen ferdig feilsøkt enda eller står i kø for feilsøking - og ny skjerm er da heller ikke sendt deg. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Hadde no lignende med Komplett.no.. Fikk først 1 defekt HK, sendte det tilbake, tok vel 1.5-2 mnd før jeg fikk nytt, men tror du ikke det OGSÅ var defekt.. Deretter tok det kun 2 uker elns så fikk jeg nytt Epox HK uten pristillegg.. Sparte 3-400 kroner tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå